Kampanjom „Podrži raju u svom kraju“ želi se ukazati na značaj podrške malim biznisima u Gradu Živinice. Kampanja poziva građane da svojim odabirom podrže proizvode i usluge lokalnih poduzetnika, te time doprinesu jačanju svoje zajednice.
S tim u vezi, investicijska fondacija Impakt pokrenula je kampanju „Podrži raju u svom kraju, za snažan mali biznis“, kojoj je cilj podizanje svijesti o važnosti podrške malim biznisima u razvoju lokalne ekonomije i zajednice.
Ovom kampanjom građani se potiču da kroz svakodnevne odluke, kao što su kupovina domaćih proizvoda ili korištenje usluga lokalnih poduzetnika, učine značajan doprinos. Ova društveno odgovorna inicijativa ima i za cilj da pruži podršku malim biznisima koji još uvijek ne mogu uložiti u snažne marketinške kampanje.
Dakle, male biznise u našoj sredini možemo podržati tako što ćemo kupovati proizvode domaćih poduzetnika, podijeliti objavu o malom biznisu kod kojeg kupujemo, preporučiti usluge lokalnih frizera, masažera i zanatlija, pozvati prijatelje da podrže lokalne biznise, prijaviti se za pripravnički staž kod lokalnih poduzetnika kako bi stekli iskustvo.
„Mali biznisi nisu samo preduzeća – oni su srce naše zajednice, zapošljavajući 70% radne snage u Bosni i Hercegovini i značajno doprinoseći bruto domaćem proizvodu. Nažalost, njihov doprinos često se zanemaruje,“ istakao je Senajid Đozo, direktor Investicijske fondacije Impakt. Naglašava i da mali biznisi predstavljaju osnovu na kojoj mnogi poduzetnici grade budućnost, školuju djecu i unapređuju život u svojim sredinama.
Za više informacija posjetite www.impakt.ba ili pratite društvene mreže Investicijske fondacije Impakt.