Grad Živinice | tel:+387-35/743-301 | Email : info@gradzivinice.ba
Grad Živinice
Grad Živinice
  • NASLOVNA
  • O GRADU
    • Historijat
    • Geografija – demografija
    • Grb i Dan
    • Turizam
    • Mapa grada Živinice
    • Mjesne zajednice
    • Dijaspora
    • Obrazovanje i sport i NVO
  • GRADSKA UPRAVA
    • Gradonačelnik


      biografija, nadležnosti kabinet gradonačelnika, stručna služba gradonačelnika, kontakt
    • Savjeti gradonačelnika


      Gradonačelnik je formirao pet savjeta: Savjet poslodavaca, dijaspore, penzionera i invalida, mladih i žena.
    • Gradska službe


      Za obavljanje upravnih i drugih stručnih poslova iz samoupravnog djelokruga Grada, kao i upravnih i drugih poslova…
    • Grad Živinice


      • Gradska izborna komisija
      • Civilna zaštita – COVID 19
      • Gradsko vijeće
      • Rukovodstvo
      • Vijećnici
      • Stručna služba GV
      • Stalna radna tijela GV
  • PRESS CENTAR
    • Novosti
    • Obavještenja
    • Konkursi – Oglasi – Pozivi
    • Multimedija – Video
    • Javne nabavke
      • Obavještenja javne nabavke
      • Dokumenti
  • e-UPRAVA
    • e-Registar
    • SMS provjera
    • Email provjera statusa
    • Podnošenje zahtjeva
    • e-Matičar
    • Pohvale i kritike
  • CENTAR ZA BIZNIS
  • DOKUMENTI
    • Obrasci šalter sale
    • Plan Javnih poziva za 2021.
    • Strategije
    • Odluke
    • Statuti
    • Pravilnici
    • Vodiči
    • Poslovnici
    • Prostorno planska dokumentacija
    • Lokalni ekološki plan
    • Socijalna zaštita i inkluzija
    • Politika kvaliteta
  • KONTAKTI
×
Rezultati pretraživanja za

Gradske službe

Sekretar Gradskog organa uprave
Služba za opću upravu, društvene djelatnosti, boračko-invalidsku zaštitu i raseljene osobe
Služba za lokalni ekonomski razvoj, finansije i trezor
Služba za urbanističko planiranje, komunalne, geodetske i imovinsko-pravne poslove
Služba civilne zaštite
Kontrola kvaliteta
Interna revizija
Inspekcijski poslovi
Javne nabavke

Suvad Butković
Telefon: 035/743-367
E-mail: suvad@gradzivinice.ba

Sekretar Gradskog organa uprave je državni službenik sa ovlaštenjima i odgovornostima utvrđenim Zakonom i drugim propisima.

Sekretar Gradskog organa uprave obavlja sljedeće poslove:

  • vrši poslove od značaja za unutrašnju organizaciju i rad organa državne službe,
  • koordinira i usmjerava rad svih osnovnih organizacionih jedinica,
  • osigurava saradnju između općinskog organa uprave i drugih tijela državnih službi, preduzeća, institucija i organizacija,
  • vrši stručne i druge poslove u izradi ugovora i drugih pojedinačnih općih akata po čijem zaključivanju ili donošenju učestvuje Grad Živinice, kao i praćenje realizacije istih,
  • vrši izradu Programa rada i Izvještaja o radu Gradonačelnika,
  • priprema prečišćene tekstove općih pravnih akata čiji je donosilac Grad Živinice,
  • osigurava realizaciju poslova koji su utvrđeni programom rada Gradskog organa uprave,
  • prisustvuje sjednicama Kolegija Gradonačelnika i Gradskog vijeća,
  • prati realizaciju zaključaka kolegija Gradonačelnika i zaključaka Gradskog vijeća koji se odnose na obaveze Gradonačelnika,
  • koordinira rad Gradskih službi i prima od Pomoćnika službi pripremljene materijale za Gradsko vijeće,
  • kontroliše usklađenost pomenutih materijala sa propisima i odgovoran je za isto,
  • radi i druge pravne poslove u oblasti nadležnosti Gradonačelnika,
  • priprema materijale i učestvuje u izradi nacrta Gradskih propisa i drugih općih akata,
  • proučava propise, stručno obrađuje određenu problematiku i o svemu redovno izvještava Gradonačelnika,
  • priprema i daje Gradonačelniku podatke za sačinjavanje odgovarajućih informacija i izvještaja,
  • upoznaje Gradonačelnika o stanju i problemima u vršenju planiranih poslova, te predlaže preduzimanje potrebnih mjera na rješavanju postojećih problema,
  • predlaže poduzimanje potrebnih mjera i vrši najsloženije poslove iz svoje nadležnosti,
  • prati zakonske propise iz nadležnosti organa uprave i daje prijedloge i mjere za njihovo unapređenje,
  • strogo čuva sve službene tajne i dokumente i odgovara za njihovo pažljivo rukovanje,
  • osigurava izvršenje poslova po naredbi Gradonačelnika,
  • odgovoran je za zakonito, ažurno i blagovremeno obavljanje poslova i zadataka,
  • obavlja i druge poslove po nalogu Gradonačelnika, u skladu sa zakonom, drugim propisima i općim aktima,

Sekretar organa državne službe za svoj rad odgovara Gradonačelniku.

Pomoćnik Gradonačelnika 
Said Čerkezović
Telefon: 035/743-370
E-mail: said.cerkezovic@gradzivinice.ba

Služba za opću upravu, društvene djelatnosti, boračko-invalidsku zaštitu i raseljene osobe vrši poslove upravnog rješavanja, normativno-pravne, studijsko-analitičke, stručno operativne, informaciono-dokumentacione, operativno- tehničke poslove, računovodsveno-materijalni i administrativno-tehničke utvrđene članom 5. Odluke o organizaciji i djelokrugu rada službi za upravu i stručnih službi Grada Živinice i to kako slijedi:

  • Izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti uprave,
  • Priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga opće uprave koje donosi Gradsko vijeće ili Gradonačelnik,
  • Sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovana,
  • Poslovi prijemne kancelarije i kancelarijskog poslovanja za potrebe svih općinskih službi za upravu koje obuhvata: prijem pošte, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte, zavođenje predmeta i akata u odgovarajuće knjige evidencije, združivanje akata, dostavljanje predmeta i akata u rad, rokovnik predmeta, otpremanje pošte i arhiviranje predmeta i akata,
  • Poslovi ovjere potpisa, rukopisa i prepisa,
  • Poslovi dati u nadležnost Centra za pružanje usluga građanima, organizacija rada i rukovođenje Centrom za pružanje usluga građanima (Šalter sala),
  • Poslovi matičnog ureda koji obuhvataju: vođenje matičnih knjiga rođenih, vjenčanih i umrlih, upis promjena u matičnim knjigama, naknadni upis u matične knjige rođenih uz konstataciju činjenice državljanstva za lica koja su stekla državljanstvo BiH a u skladu sa Zakonom, a po osnovu pravomoćnog rješenja MUP-a TK-a, izdavanje izvoda iz matičnih knjiga i uvjerenja o podacima o činjenicama upisanim u matične knjige, izrada i dostava spiskova školskih obveznika za upis u osnovnu školu, izradu i dostavu odgovarajućih statističkih izvještaja, sastavljanje i dostavljanje ostavinskom sudu smrtovnica, upisa u matične knjige rođenih, činjenice oduzimanja odnosno vraćanja poslovne sposobnosti po osnovu pravomoćnog sudskog rješenja, provođenje postupka zaključenja braka, te postupka priznavanja očinstva pred matičarem, dostavljanje podataka o umrlim licima Gradskom Centru za registraciju birača,
  • Izrada biračkih spiskova, poslove registracije i preregistracije birača, brisanje sa Centralnog biračkog spiska imena lica koja su sudskom odlukom lišena poslovne sposobnosti ili su odlukom nadležnog organa lišena državljanstva Bosne i Hercegovine te umrlih osoba,
  • Poslovi upravnog rješavanja u prvom stepenu u upravnim stvarima iz djelokruga opće uprave te upravnim stvarima za koje nije nadležna niti jedna druga Gradska služba za upravu,
  • Poslovi osnivanja, statusnih promjena registracije i vođenja registra mjesnih zajednica,
  • Poslovi u nadležnosti Kancelarije za manjine i dijasporu, izrada općih i drugih akata, piprema i obrada analiza, izvještaja, informacija, programa i planova koje se odnose na pitanja manjina i dijasporu),
  • Obezbjeđivanje uslova za rad i organizaciju rada mjesnih zajednica i njihovih organa i tijela, te izvršavanje odluka, zaključaka i drugih akata koje ti organi i tijela donose,
  • Izrada općih i drugih akata, te piprema i obrada analiza, izvještaja, informacija, programa i planova za potrebe mjesnih zajednica odnosno njihovih organa i tijela,
  • Vršenje drugih stručnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe mjesnih zajednica odnosno njihovih organa i tijela,
  • Brine o održavanju infrastrukturnih objekata u mjesnim zajednicama, te o tome vodi službenu evidenciju,
  • Pospješuje razvoj, planiranje i unapređenje infrastrukture u mjesnim zajednicama i investiranje u mjesne zajednice,
  • Obavljanje personalnih poslova iz oblasti rada i radnih odnosa: izrada i ovjera ugovora o zapošljavanju, raskida ugovora, zaprimanje i evidentiranje personalnih dokumenata itd,
  • Učestvuje u izradi prijedloga akata koji se odnose na organizaciju Gradske uprave,
  • Poslovi izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja Zakona, drugih propisa i općih akata iz djelokruga društvenih djelatnosti,
  • Predlaganje i provođenje utvrđene politike te stvaranje uslova za unapređenje i razvoj djelatnosti u oblasti brige o djeci, osnovnom i srednjem obrazovanju i odgoju, kulturi, sportu, javnom informisanju, zdravstvenoj, socijalnoj i dječijoj zaštiti,
  • Statistička istraživanja, praćenje stanja u oblasti djelokruga rada, prikupljanje i stručna obrada podataka, izrada kompleksnih analiza, informacija, izvještaja i programa,
  • Praćenje rada i nadzor nad radom javnih ustanova i javnih preduzeća iz djelokruga društvenih djelatnosti čiji je osnivač Grad,
  • Finansijska potpora projekata i programa, udruženja, vjerskih zajednica i drugih nevladinih organizacija iz oblasti kulture, sporta, humanitarnih i sličnih djelatnosti od interesa i u skladu sa ciljevima Grada i praćenje relizacije tih projekata i programa, te namjenskog utroška tih sredstava,
  • Upravno rješavanje u prvom stepenu iz djelokruga društvenih djelatnosti,
  • Administrativna izvršenja rješenja Centra za socijalni rad i resornog Kantonalnog i Federalnog ministarstva, o kontaktiranju roditelja i djece,
  • Obezbjeđenje komunikacije sa subjektima lokalne zajednice,
  • Obezbjeđenje pristupa slobode javnim informacijama,
  • Pružanje pravne pomoći građanima, davanjem stručnih pravnih objašnjenja i sastavljanje podnesaka iz djelokruga rada Gradske uprave,
  • Upravljanje informacionim sistemom-mrežom i njenom opremom, testiranje, instaliranje i obezbjeđivanje održavanja softwara i hardwara,
  • Organizovanje i obezbjeđivanje efikasne interne obuke za korištenje softwar-aplikacija i hardward konfiguracija i otklanjanje trenutnih softwarskih problema,
  • Pregledanje i praćenje aktivnosti na arhiviranju elektronske dokumentacije u skladu sa centralnim sistemom arhiviranja,
  • Investiciono i tekuće održavanje općinske zgrade, instalacija i motornih vozila (voznog parka Grada i Profesionalne vatrogasne jedinice Grada),
  • Organizovanje i vršenje drugih poslova iz nadležnosti Službe, za potrebe svih Gradskih službi za upravu, Sektora i Gradskog vijeća (servisiranje računarske opreme, osiguranje imovine i objekata Grada, umnožavanje materijala, prevoz za službene potrebe, telekumunikacijsko opsluživanje, fizičko obezbjeđenje zgrade i prostorija, održavanje čistoće u radnim prostorijama),
  • Sprovodi utvrđenu politiku, izvršava i obezbjeđuje izvršavanje Zakona, drugih općih akata u oblasti boračko-invalidske zaštite i raseljenih osoba,
  • Poslovi upravog rješavanja u prvom stepenu iz oblasti raseljenih lica-prognanika i izbjeglica-povratnika (priznavanje statusa i prava iz statusa: smještaj, obrazovanje djece i omladine, zdravstvena zaštita, socijalna adaptacija i psihološka podrška, prehrana i nužne životne potrebe), te prestanak statusa,
  • Vođenje službene baze podataka i službene evidencije o statusu i priznatim pravima iz statusa raseljenih lica-prognanika i izbjeglica-povratnika, te izdavanje uvjerenja,
  • Izrada i podnošenje izvještaja i informacija nadležnim Kantonalnim i Federalnim organima,
  • Saradnja i razmjena podataka sa odgovarajućim službama za upravu u Gradu, drugim općinama i gradovima na području Kantona i šire radi rješavanja pitanja od zajedničkog interesa,
  • Obezbjeđenje efikasnog funkcioniranja naselja za kolektivni smještaj raseljenih osoba,
  • Učestvuje u izradi i realizaciji projekata za provedbu Aneksa 7. Općeg okvirnog sporazuma u saradnji sa humanitarnim vladinim i nevladinim organizacijama,
  • Vodi i rješava u prvostepenom upravnom postupku po pitanju povrata napuštenih nekretnina u vlasništvu građana,
  • Priprema zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
  • I drugi poslovi koji se Zakonom i drugim propisima stave u nadležnost Službe, kao i poslovi i radni zadaci koje Službi stavi u nadležnost Gradonačelnik.
  1. Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti 

Šef Said Čerkezović
Telefon: 035/743-370
E-mail: said.cerkezovic@gradzivinice.ba

U Odsjeku za opću upravu i društvene djelatnosti obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno operativni, informaciono-dokumentacioni, operativno- tehnički i administrativno-tehnički poslovi kako slijedi:

  • izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti uprave,
  • priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga opće uprave koje donosi Gradsko vijeće ili Gradonačelnik,
  • sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovan,
  • poslovi prijemne kancelarije i kancelarijskog poslovanja za potrebe svih općinskih službi za upravu koje obuhvata: prijem pošte, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte, zavođenje predmeta i akata u odgovarajuće knjige evidencije, združivanje akata, dostavljanje predmeta i akata u rad, rokovnik predmeta, otpremanje pošte i arhiviranje predmeta i akata,
  • poslovi ovjere potpisa, rukopisa i prepisa,
  • poslovi dati u nadležnost Centra za pružanje usluga građanima, organizacija rada i rukovođenje Centrom za pružanje usluga građanima (Šalter sala),
  • poslovi matičnog ureda koji obuhvataju: vođenje matičnih knjiga rođenih, vjenčanih i umrlih, upis promjena u matičnim knjigama, naknadni upis u matične knjige rođenih uz konstataciju činjenice državljanstva za lica koja su stekla državljanstvo BiH a u skladu sa zakonom, a po osnovu pravomoćnog rješenja MUP-a TK-a, izdavanje izvoda iz matičnih knjiga i uvjerenja o podacima o činjenicama upisanim u matične knjige, izrada i dostava spiskova školskih obveznika za upis u osnovnu školu, izradu i dostavu odgovarajućih statističkih izvještaja, sastavljanje i dostavljanje ostavinskom sudu smrtovnica, upisa u matične knjige rođenih, činjenice oduzimanja odnosno vraćanja poslovne sposobnosti po osnovu pravomoćnog sudskog rješenja, provođenje postupka zaključenja braka, te postupka priznavanja očinstva pred matičarem, dostavljanje podataka o umrlim licima Gradskom Centru za registraciju birača,
  • izrada biračkih spiskova, poslove registracije i preregistracije birača, brisanje sa Centralnog biračkog spiska imena lica koja su sudskom odlukom lišena poslovne sposobnosti ili su odlukom nadležnog organa lišena državljanstva Bosne i Hercegovine te umrlih osoba,
  • poslovi upravnog rješavanja u prvom stepenu u upravnim stvarima iz djelokruga opće uprave te upravnim stvarima za koje nije nadležna niti jedna druga Gradska služba za upravu,
  • poslovi osnivanja, statusnih promjena registracije i vođenja registra mjesnih zajednica,
  • poslovi u nadležnosti Kancelarije za manjine i dijasporu, izrada općih i drugih akata, priprema i obrada analiza, izvještaja, informacija, programa i planova koje se odnose na pitanja manjina i dijasporu),
  • obezbjeđivanje uslova za rad i organizaciju rada mjesnih zajednica i njihovih organa i tijela, te izvršavanje odluka, zaključaka i drugih akata koje ti organi i tijela donose,
  • izrada općih i drugih akata, te piprema i obrada analiza, izvještaja, informacija, programa i planova za potrebe mjesnih zajednica odnosno njihovih organa i tijela,
  • vršenje drugih stručnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe mjesnih zajednica odnosno njihovih organa i tijela,
  • brine o održavanju infrastrukturnih objekata u mjesnim zajednicama, te o tome vodi službenu evidenciju,
  • pospješuje razvoj, planiranje i unapređenje infrastrukture u mjesnim zajednicama i investiranje u mjesne zajednice,
  • obavljanje personalnih poslova iz oblasti rada i radnih odnosa: izrada i ovjera ugovora o zapošljavanju, raskida ugovora, zaprimanje i evidentiranje personalnih dokumenata itd,
  • učestvuje u izradi prijedloga akata koji se odnose na organizaciju Gradske uprave,
  • poslovi izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja Zakona, drugih propisa i općih akata iz djelokruga društvenih djelatnosti,
  • predlaganje i provođenje utvrđene politike te stvaranje uslova za unapređenje i razvoj djelatnosti u oblasti brige o djeci, osnovnom i srednjem obrazovanju i odgoju, kulturi, sportu, javnom informisanju, zdravstvenoj, socijalnoj i dječijoj zaštiti,
  • statistička istraživanja, praćenje stanja u oblasti djelokruga rada, prikupljanje i stručna obrada podataka, izrada kompleksnih analiza, informacija, izvještaja i programa,
  • praćenje rada i nadzor nad radom javnih ustanova i javnih preduzeća iz djelokruga društvenih djelatnosti čiji je osnivač Grad,
  • finansijska potpora projekata i programa, udruženja, vjerskih zajednica i drugih nevladinih organizacija iz oblasti kulture, sporta, humanitarnih i sličnih djelatnosti od interesa i u skladu sa ciljevima Grada i praćenje relizacije tih projekata i programa, te namjenskog utroška tih sredstava,
  • upravno rješavanje u prvom stepenu iz djelokruga društvenih djelatnosti,
  • administrativna izvršenja rješenja Centra za socijalni rad i resornog Kantonalnog i

Federalnog ministarstva, o kontaktiranju roditelja i djece,

  • obezbjeđenje komunikacije sa subjektima lokalne zajednice,
  • obezbjeđenje pristupa slobode javnim informacijama,
  • pružanje pravne pomoći građanima, davanjem stručnih pravnih objašnjenja i sastavljanje podnesaka iz djelokruga rada Gradske uprave,
  • upravljanje informacionim sistemom-mrežom i njenom opremom, testiranje, instaliranje i obezbjeđivanje održavanja softwara i hardwara,
  • organizovanje i obezbjeđivanje efikasne interne obuke za korištenje softwar-aplikacija i hardward konfiguracija i otklanjanje trenutnih softwarskih problema,
  • pregledanje i praćenje aktivnosti na arhiviranju elektronske dokumentacije u skladu sa centralnim sistemom arhiviranja,
  • investiciono i tekuće održavanje općinske zgrade, instalacija i motornih vozila (voznog parka Grada i Profesionalne vatrogasne jedinice Grada),
  • organizovanje i vršenje drugih poslova iz nadležnosti Službe, za potrebe svih općinskih službi za upravu, Sektora i Gradskog vijeća (servisiranje računarske opreme, osiguranje imovine i objekata Grada, umnožavanje materijala, prevoz za službene potrebe,
  • telekumunikacijsko opsluživanje, fizičko obezbjeđenje zgrade i prostorija, održavanje čistoće u radnim prostorijama).
  1. Odsjek za boračko – invalidsku zaštitu i raseljene osobe

Šef Halid Hadžić -
Telefon: 035/743-345
E-mail: halid.hadzic@gradzivinice.ba

U Odsjeku za boračko – invalidsku zaštitu i raseljene osobe obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno operativni, informaciono-dokumentacioni, operativno – tehnički, računovodsveno-materijalni i administrativno-tehnički poslovi i to:

  • izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti uprave,
  • priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga opće uprave koje donosi Gradsko vijeće ili Gradonačelnik,
  • sprovodi utvrđenu politiku, izvršava i obezbjeđuje izvršavanje Zakona, drugih općih akata u oblasti boračko-invalidske zaštite i raseljenih osoba,
  • poslovi upravog rješavanja u prvom stepenu iz oblasti raseljenih lica-prognanika i izbjeglica-povratnika (priznavanje statusa i prava iz statusa: smještaj, obrazovanje djece i omladine, zdravstvena zaštita, socijalna adaptacija i psihološka podrška, prehrana i nužne
  • životne potrebe), te prestanak statusa,
  • vođenje službene baze podataka i službene evidencije o statusu i priznatim pravima iz
  • statusa raseljenih lica-prognanika i izbjeglica-povratnika, te izdavanje uvjerenja,
  • izrada i podnošenje izvještaja i informacija nadležnim Kantonalnim i Federalnim organima,
  • saradnja i razmjena podataka sa odgovarajućim službama za upravu u Gradu,drugim općinama i gradovima na području Kantona i šire radi rješavanja pitanja od zajedničkog interesa,
  • obezbjeđenje efikasnog funkcioniranja naselja za kolektivni smještaj raseljenih osoba,
  • učestvuje u izradi i realizaciji projekata za provedbu Aneksa 7. Općeg okvirnog sporazuma u saradnji sa humanitarnim vladinim i nevladinim organizacijama,
  • vodi i rješava u prvostepenom upravnom postupku po pitanju povrata napuštenih nekretnina u vlasništvu građana,
  • priprema zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
  • i drugi poslovi koji se Zakonom i drugim propisima stave u nadležnost Službe, kao i poslovi i radni zadaci koje Službi stavi u nadležnost Gradonačelnik.

Pomoćnik Gradonačelnika
Indira Džeko
Telefon: 035/743-344
E-mail: indira@gradzivinice.ba

Služba za lokalni ekonomski razvoj, finansije i trezor vrši poslove upravnog rješavanja, normativno pravne, studijsko analitičke, stručno operativne, informaciono-dokumentacione, operativno tehničke, računovodsveno-materijalne, administrativno-tehničke poslove utvrđene članom 6. Odluke o organizaciji i djelokrugu rada službi za upravu i stručnih službi Općine Živinice i to kako slijedi:

  • izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti za koje je osnovana,
  • priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga Službe koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
  • sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovana,
  • inicira i učestvuje u izradi propisa iz oblasti za koje je osnovana,
  • internu i eksternu koordinaciju aktivnosti na pripremi, izradi i provođenju strateškog plana razvoja Općine i sektorskih startegija prema metodologiji EU (koordinacija Općinski razvojni tim/partnerske grupe),
  • provođenje Općinske politike utvrđene Strategijom razvoja Općine i sektorskim strategijama te kreiranje i provođenje akcionih planova i programa rada u saradnji sa ostalim službama za upravu,
  • praćenje implementacije (monitoring i evaluacija) i promocija Strategije razvoja Općine i razvojnih programa i projekata,
  • izrada ekonomskih analiza iz oblasti privrede i integrisanog razvoja,
  • pripremanje i izrada razvojnih projekata u oblasti poduzetništva, samostalnog privređivanja, poljoprivrede, stočarstva, vodoprivrede, šumarstva, turizma, ekologije, energetske efikasnosti i komunalnih djelatnosti,
  • predlaganje i praćenje realizacije prioritetnih programa javnih investicija od interesa za Općinu,
  • izrada ekonomskih analiza iz oblasti privrede i integriranog razvoja,
  • vrši izradu, organiziranje, koordinaciju i realizaciju razvojnih i drugih poduzetničkih projekata, a posebno u oblastima malih i srednjih preduzeća, oblastima poljoprivrede i turizma,
  • pripremanje i izrada aplikacija po standardnim procedurama za finansiranje projektnih prijedloga Općine prema međunarodnim i domaćim donatorima i investitorima kao i prema nadležnim organima viših nivoa vlasti,
  • razvijanje saradnje sa međunarodnim i reginonalnim razvojnim agencijama i institucijama,
  • izrađuje analitičke, informacione i druge materijale iz oblasti turizma i ugostiteljstva u okviru propisane metodologije (prati i istražuje promjene u oblasti turizma, analizira kretanje turističke potrošnje, prometa i efekata od turizma, kretanje cijena turističke ponude, te izrađuje potrebnu dokumentaciju o tim promjenama) radi na razvoju turizma, planiranju, izradi i implementaciji projekata za turizam i turističku propagandu,
  • vršenje statističkih istraživanja u oblasti iz nadležnosti Službe i Općinskog organa uprave po Programu statističkih istraživanja od interesa za FBiH (obračun dodane vrijednosti poljoprivrede privatnog sektora, godišnji izvještaj o stočarstvu-individualni sektor, o zasijanim površinama, prinosima, mljekarstvu, distributivne trgovine i ugostiteljstvo, obrtu, turizmu i noćenju turista),
  • praćenje privrednih kretanja, posebno u oblasti malog i srednjeg poduzetništva (MSP) i samostalnog privređivanja sa prijedlogom mjera za rješavanje pitanja u toj oblasti,
  • praćenje privrednih kretanja i ostvarenje neposrednih kontakata sa poduzetnicima i predlaganje mjera za stvaranje povoljnog poslovnog ambijenta,
  • predlaganje mjera za unapređenje partnerskih odnosa između javnog i privatnog sektora,
  • izrada pojedinačnih upravnih akata, odobrenja za rad i utvrđivanje minimalno-tehničkih uslova i opremljenosti poslovnih prostora za obavljanje privrednih djelatnosti pravnih i fizičkih lica u skladu sa Zakonom,
  • rješavanje u prvostepenom upravnom postupku i u drugim pitanjima iz nadležnosti službe,
  • ovjeru poslovnih (trgovačkih) knjiga po važećim propisima,
  • uspostavljanje, vođenje i ažuriranje propisanih evidencija i registara te izdavanje uvjerenja iz službenih evidencija iz djelokruga rada Službe,
  • poduzimanje mjera iz nadležnosti Općine u vezi sa razvojem, poticajem, zaštitom i dodjelom poljoprivrednog zemljišta,
  • vođenje registra poljoprivrednog zemljišta, registra poljoprivrednih gazdinstava i registra klijenata,
  • praćenje ostvarenja biljne i animalne proizvodnje i uspostvaljanje kontinuiranog kontakta sa poljoprivrednim proizvođačima,
  • obradu zahtjeva fizičkih i pravnih lica za ostvarivanje prava na novčane podrške iz oblasti primarne poljoprivredne proizvodnje, ruralnog razvoja i investicijskog ulaganja, te zahtjeva za poticanje razvoja male privrede,
  • pripremanje propisa iz nadležnosti Službe koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik, davanje mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa i drugih akata koja usvajaju nadležni organi Kantona i Federacije,
  • izradu stručnih mišljenja i uputa u skladu sa pravilima struke i materijalnim propisima na zahtjev građana, Službi, Općinskog načelnika, Općinskog vijeća, ustanova i institucija,
  • saradnja sa inspekcijskim službama vezanim za djelokrug rada Službe a u skladu sa pozitivnim Zakonskim propisima,
  • izrada mjesečnih i godišnjih planova i programa rada u okviru djelokruga rada Službe,
  • izrada informacija, analiza, izvještaja i drugih stručnih i analitičkih materijala iz djelokruga rada Službe.
  • učestvuje u izradi nacrta i prijedloga plana i rebalansa budžeta,
  • priprema i provođenje javne rasprave o nacrtu Odluke o budžetu,
  • izrada nacrta i prijedloga normativnih akata budžeta i izvršenje budžeta,
  • izrađuje godišnje i periodične obračune budžeta u skladu sa Zakonom o budžetu, računovodstvenim standardima i računovodstvenim načelima,
  • vrši i prati realizaciju priliva budžetskih sredstava,
  • izrađuje izvještaj i potrebne informacije za budžetsku potrošnju,
  • koordinira sa budžetskim korisnicima u dijelu izvršenja budžetskih sredstava,
  • obrađuje izvještaje vezane za evidenciju prihoda budžeta,
  • obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za općinske službe uprave (obračun i isplata plaća, vođenje potrebne evidencije, plaćanje sa žiro-računa, knjigovodstveno evidentiranje poslovnih promjena),
  • obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za korisnike boračko-invalidske zaštite,
  • obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za MZ-e,
  • obavlja unutrašnju-internu kontrolu budžetskih korisnika,
  • evidentira i prati realiziranje ugovora,
  • prati naplatu potraživanja i preduzima mjere za naplatu,
  • kontroliše finansijsko-računovodstvenu dokumentaciju,
  • obavlja trezorsko poslovanje,
  • prati dinamiku izvršenja budžeta i podnosi izvještaje Općinskom načelniku,
  • pripremanje zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
  • staranje o realizaciji i praćenje realizacije budžetskih sredstava odobrenih za poslove iz nadležnosti Službe, vršenje drugih poslova koji su Zakonom i drugim propisima stavljeni u nadležnost Službe, kao i poslova koje joj u zadatak stavi Općinski načelnik.
  1. Odsjek za lokalni ekonomski razvoj - Fahrudin Fehrić

U Odsjeku za lokalni ekonomski razvoj obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno operativni, informaciono-dokumentacioni, administrativno-tehnički i operativno- tehnički poslovi kako slijedi:

  • izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti uprave,
  • priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga opće uprave koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
  • sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovan,
  • priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga Odsjeka koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
  • sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovana,
  • inicira i učestvuje u izradi propisa iz oblasti za koje je osnovana,
  • internu i eksternu koordinaciju aktivnosti na pripremi, izradi i provođenju strateškog plana razvoja Općine i sektorskih startegija prema metodologiji EU (koordinacija Općinski razvojni tim/partnerske grupe),
  • provođenje Općinske politike utvrđene Strategijom razvoja Općine i sektorskim strategijama te kreiranje i provođenje akcionih planova i programa rada u saradnji sa ostalim službama za upravu,
  • praćenje implementacije (monitoring i evaluacija) i promocija Strategije razvoja Općine i razvojnih programa i projekata,
  • izrada ekonomskih analiza iz oblasti privrede i integrisanog razvoja,
  • pripremanje i izrada razvojnih projekata u oblasti poduzetništva, samostalnog privređivanja, poljoprivrede, stočarstva, vodoprivrede, šumarstva, turizma, ekologije, energetske efikasnosti i komunalnih djelatnosti,
  • predlaganje i praćenje realizacije prioritetnih programa javnih investicija od interesa za

Općinu,

  • izrada ekonomskih analiza iz oblasti privrede i integriranog razvoja,
  • vrši izradu, organiziranje, koordinaciju i realizaciju razvojnih i drugih poduzetničkih projekata, a posebno u oblastima malih i srednjih preduzeća, oblastima poljoprivrede i turizma,
  • pripremanje i izrada aplikacija po standardnim procedurama za finansiranje projektnih prijedloga Općine prema međunarodnim i domaćim donatorima i investitorima kao i premam nadležnim organima viših nivoa vlasti,
  • razvijanje saradnje sa međunarodnim i reginonalnim razvojnim agencijama i institucijama,
  • izrađuje analitičke, informacione i druge materijale iz oblasti turizma i ugostiteljstva u okviru propisane metodologije (prati i istražuje promjene u oblasti turizma, analizira kretanje turističke potrošnje, prometa i efekata od turizma, kretanje cijena turističke ponude, te izrađuje potrebnu dokumentaciju o tim promjenama) radi na razvoju turizma, planiranju, izradi i implementaciji projekata za turizam i turističku propagandu,
  • vršenje statističkih istraživanja u oblasti iz nadležnosti Odsjeka i Općinskog organa uprave po
  • programu statističkih istraživanja od interesa za FBiH (obračun dodane vrijednostin poljoprivrede privatnog sektora, godišnji izvještaj o stočarstvu-individualni sektor, o zasijanim površinama, prinosima, mljekarstvu, distributivne trgovine i ugostiteljstvo, obrtu, turizmu i noćenju turista),
  • praćenje privrednih kretanja, posebno u oblasti malog i srednjeg poduzetništva (MSP) i samostalnog privređivanja sa prijedlogom mjera za rješavanje pitanja u toj oblasti,
  • praćenje privrednih kretanja i ostvarenje neposrednih kontakata sa poduzetnicima i predlaganje mjera za stvaranje povoljnog poslovnog ambijenta,
  • predlaganje mjera za unapređenje partnerskih odnosa između javnog i privatnog sektora,
  • izrada pojedinačnih upravnih akata, odobrenja za rad i utvrđivanje minimalno-tehničkih uslova i opremljenosti poslovnih prostora za obavljanje privrednih djelatnosti pravnih i fizičkih lica u skladu sa Zakonom,
  • rješavanje u prvostepenom upravnom postupku i u drugim pitanjima iz nadležnosti Odsjeka,
  • ovjeru poslovnih (trgovačkih) knjiga po važećim propisima,
  • uspostavljanje, vođenje i ažuriranje propisanih evidencija i registara te izdavanje uvjerenja iz službenih evidencija iz djelokruga rada Odsjeka,
  • poduzimanje mjera iz nadležnosti Općine u vezi sa razvojem, poticajem, zaštitom i dodjelom poljoprivrednog zemljišta,
  • vođenje registra poljoprivrednog zemljišta, registra poljoprivrednih gazdinstava i registra klijenata,
  • praćenje ostvarenja biljne i animalne proizvodnje i uspostvaljanje kontinuiranog kontakta sa poljoprivrednim proizvođačima,
  • obradu zahtjeva fizičkih i pravnih lica za ostvarivanje prava na novčane podrške iz oblasti primarne poljoprivredne proizvodnje, ruralnog razvoja i investicijskog ulaganja, te zahtjeva za poticanje razvoja male privrede,
  • pripremanje propisa iz nadležnosti Odsjeka koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik, davanje mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa i drugih akata koja usvajaju nadležni organi Kantona i Federacije,
  • izradu stručnih mišljenja i uputa u skladu sa pravilima struke i materijalnim propisima na zahtjev građana, Općinskog načelnika, Općinskog vijeća, ustanova i institucija,
  • saradnja sa inspekcijskim službama vezanim za djelokrug rada Odsjeka a u skladu sa pozitivnim Zakonskim propisima,
  • izrada mjesečnih i godišnjih planova i programa rada u okviru djelokruga rada Odsjeka,
  • izrada informacija, analiza, izvještaja i drugih stručnih i analitičkih materijala iz djelokrugam rada Odsjeka.
  1. Odsjek za budžet, finansije i trezor - Šef Derviša Karalić

U Odsjeku za budžet, finansije i trezor obavljaju se poslovi upravnog rješavanja , normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno operativni, informaciono-dokumentacioni, računovodstveno-materijalni, administrativno-tehnički i operativno-tehnički poslovi kako slijedi:

  • izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti uprave,
  • priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga opće uprave koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
  • sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovan,
  • učestvuje u izradi nacrta i prijedloga plana i rebalansa budžeta,
  • priprema i provođenje javne rasprave o nacrtu Odluke o budžetu,
  • izrada nacrta i prijedloga normativnih akata budžeta i izvršenje budžeta,
  • izrađuje godišnje i periodične obračune budžeta u skladu sa Zakonom o budžetu, računovodstvenim standardima i računovodstvenim načelima,
  • vrši i prati realizaciju priliva budžetskih sredstava,
  • izrađuje izvještaj i potrebne informacije za budžetsku potrošnju,
  • koordinira sa budžetskim korisnicima u dijelu izvršenja budžetskih sredstava,
  • obrađuje izvještaje vezane za evidenciju prihoda budžeta,
  • obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za općinske službe uprave (obračun i isplata plaća, vođenje potrebne evidencije, plaćanje sa žiro-računa, knjigovodstveno evidentiranje poslovnih promjena),
  • obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za korisnike boračko-invalidske zaštite,
  • obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za MZ-e,
  • obavlja unutrašnju-internu kontrolu budžetskih korisnika,
  • evidentira i prati realiziranje ugovora,
  • prati naplatu potraživanja i preduzima mjere za naplatu,
  • kontroliše finansijsko-računovodstvenu dokumentaciju,
  • obavlja trezorsko poslovanje,
  • prati dinamiku izvršenja budžeta i podnosi izvještaje Općinskom načelniku,
  • pripremanje zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
  • staranje o realizaciji i praćenje realizacije budžetskih sredstava odobrenih za poslove iz nadležnosti Odsjeka, vršenje drugih poslova koji su Zakonom i drugim propisima stavljeni u nadležnost Odsjeka.

 

Pomoćnik Gradonačelnika
Enes Glavinić
Telefon:035/743-320
E-mail: enes.glavinic@gradzivinice.ba

Služba za urbanističko  planiranje, komunalne, geodetske i imovinsko-pravne poslove vrši poslove upravnog rješavanja, normativno pravne, studijsko analitičke, stručno operativne, informaciono-dokumentacione, operativno tehničke i administrativno-tehničke poslove utvrđene članom 7. Odluke o organizaciji i djelokrugu rada službi za upravu i stručnih službi Općine Živinice i to kako slijedi:

  • Izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti za koje je osnovana,
  • Priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga Službe koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
  • Izvršavanje i obezbjeđivanje izvršavanja Zakona, drugih propisa i općih akata u oblastima prostornog uređenja, građenja, korištenja i uređenja građevinskog zemljišta, komunalnih djelatnosti, oblasti cestovnog prometa javnih cesta, zaštite okoliša i obnove objekata,
  • Sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovana,
  • Inicira i učestvuje u izradi propisa iz oblasti za koje je osnovana,
  • Vršenje statističke obrade podataka o poslovima iz oblasti za koju je osnovana,
  • Analitičko praćenje stanja i kretanja iz oblasti za koju je osnovana,
  • Izrada propisa i drugih akata koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik, davanje mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa koja usvajaju nadležni organi Kantona i Federacije, iz oblasti za koju je osnovana,
  • Vršenje stručnih poslova u pripremi, donošenju i provođenju prostorno-planske dokumentacije (prostorni plan, urbanistički plan, regulacioni planovi, urbanistički projekti i planovi parcelacije),
  • Vrši upravno rješavanje u postupku izdavanja urbanističkih saglasnosti, odobrenja za građenje i upotrebnih dozvola,
  • Nadziranje i izvršavanje stručnih poslova iz oblasti korištenja i uređenja građevinskog zemljišta,
  • Obezbjeđenje uslova za organizirano obavljanje komunalnih djelatnosti po načelima održivog razvoja,
  • Upravljanje, održavanje, rekonstrukciju i izgradnju javnih cesta-lokalnih puteva i gradskih saobraćajnica u nadležnosti Općine,
  • Vrši koordinaciju i upravno-pravno rješavanje u oblasti komunalnih poslova i infrastrukture na području Općine, a posebno po pitanju: puteva, održavanje čistoće i zelenih površina, raspolaganja i korištenja javnih površina, vodovoda, vodoopskrbnih objekata, prečišćavanja otpadnih voda i kanalizacije, toplifikacije, javne rasvjete, stambeni poslovi, upravljanje i održavanje zajedničkih dijelova zgrada, prostorni, urbanistički i regulacioni planovi, planovi i programi razvoja i održavanje infrastrukture u urbanoj zoni,
  • Pripremanje i izradu razvojnih projekata iz oblasti vodoprivrede, kanalizacije i uređaja za prečišćavanje voda i javnih cesta,
  • Praćenje i izvršavanje stručnih poslova iz stambene oblasti,
  • Praćenje i izvršavanje stručnih poslova iz oblasti komunalnih djelatnosti, individualne i zajedničke komunalne potrošnje,
  • Vršenje i praćenje izvršavanja stručnih poslova iz oblasti cestovnog prometa i javnih cesta koje su Zakonom preneseni u nadležnost Općine,
  • Pripremanje, izrada i praćenje izvršenja programa i planova iz oblasti uređenja građevinskog zemljišta, komunalnih djelatnosti, zajedničke komulane potrošnje, komunalne infrastrukture i saobraćaja,
  • Vršenje poslova iz oblasti vodoprivrede i vodosnabdijevanja,
  • Vršenje poslova iz oblasti zaštite okoliša iz nadležnosti Općine koji su joj dati u nadležnost Zakonom i drugim propisima,
  • Pripremanje i vođenje postupaka zaključivanja ugovora o upravljanju i održavanju zajedničkih dijelova stambenog i stambeno poslovnih objekata između građana-suvlasnika ili izabranih predstavnika suvlasnika i certificiranog pravnog subjekta za ove poslove,
  • Organiziranje i vršenje čuvanja i arhiviranje svih relevantnih podataka o posebnim i zajedničkim dijelovima i uređajima zgrada, te o njihovim vlasnicima i suvlasnicima,
  • Predlaganje suvlasnicima programa modernizacije i rekonstrukcije zajedničkih dijelova i uređenja stambenih i stambeno-poslovnih zgrada,
  • Obavljanje koordinacije između suvlasnika ili izabranih predstavnika suvlasnika i lokalnih organa vlasti o svim stambenim poslovima od zajedničkog interesa,
  • Planiranje i organizacija stambene izgradnje u ime i za račun suvlasnika, preduzeća, ustanova i lokalnih vlasti na osnovu izraženih interesa,
  • Pripremanje i vođenje postupka dodjeljivanja na korištenje i nadzora korištenja stanova u vlasništvu Općine,
  • Obavljanje poslova i priprema dokumentacije potrebne za obnovu i sanaciju stambenog fonda kao i objekata u vlasništvu Općine,
  • Pripremanje godišnjih planova obnove i rekonstrukcije stambenog fonda koji se finansiraju sredstvima budžeta Općine,
  • Praćenje realizacije projekata obnove na području Općine koji se finansiraju sredstvima budžeta i donatora,
  • Poduzimanje Zakonom propisanih upravnih i drugih radnji u vezi sa predmetima nadzora, odnosno kontrole iz djelokruga Službe,
  • Poduzimanje upravnih mjera i radnji određenih Zakonom i drugim propisima, a u skladu sa Kantonalnim i Federalnim propisima o utvrđivanju inspekcijskog nadzora na nivou Općine,
  • Vrši upravno rješavanje u postupku obračuna komunalnih naknada,
  • Vrši poslove iz oblasti lokalnog saobraćaja, redova vožnje i putne signalizacije,
  • Vođenje registra redova vožnje i provođenje procesa usklađivanja redova vožnje za linijski prevoz putnika,
  • Vodi kompletne evidencije iz oblasti katastra podzemnih instalacija,
  • Poslovi GIS-a u oblasti prostornog uređenja,
  • Upravlja, vodi evidencije, vrši zaštitu i održavanje općinske imovine,
  • Izvršavanje i obezbjeđivanje izvršenja Zakona, drugih propisa i općih akata u oblastima imovinsko-pravnih odnosa, geodetskih poslova i katastra nekretnina,
  • Izvršava i obezbjeđuje izvršavanje Zakona i drugih propisa iz oblasti eksproprijacije, uzurpacije, arondacije, preuzimanja i dodjele građevinskog zemljišta,
  • Vršenje određenih poslova u postupku privatizacije i restitucije nekretnina,
  • Priprema nacrte, prijedloge odluka i drugih akata u skladu sa zakonskim propisima za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika,
  • Vodi upravni postupak u oblasti za koju je osnovana,
  • Vrši poslove održavanja premjera i katastra nekretnina, održava, obnavlja i čuva katastarske operate i planove,
  • Vrši poslove izdavanja uvjerenja i izvoda iz katastra nekretnina,
  • Vršenja poslova vještačenja i drugih poslova iz katastra nekretnina u postupcima rješavanja imovinsko-pravnih odnosa,
  • Rješavanje o pravima na nekretninama, u skladu sa Zakonom, vršenje povrata napuštenih nekretnina u vlasništvu građana, sve dok postoje nekretnine koje nisu vraćene, uključujući i stanove u etažnoj svojini,
  • Pitanja prava preče kupnje nekretnina i pitanja zakupa nepokretnosti u državnoj svojini,
  • Vršenje imovinsko-pravnih poslova u vezi sa nekretninama na kojima Općina ima pravo raspolaganja,
  • Vođenje evidencije nekretnina na kojima Općina ima pravo raspolaganja,
  • Prati, utvrđuje i provodi na katastarskim planovima nastale promjene na nekretninama i stara se o obilježavanju i obnavljanju geodetskih tačaka na nekretninama,
  • Vrši geodetsko-tehničke pripreme urbanističkog plana,
  • Rješava po zahtjevima stranaka i izdavanje izvoda iz katastarskog operata o posjedovnom stanju, kopije katastarskog plana, uvjerenja i dr.,
  • Utvrđuje katastarski prihod,
  • Provodi promjene u katastarskom operatu i priprema podatke za automatsku obradu,
  • Vodi evidenciju i upis prava na nekretninama,
  • Pripremu zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
  • Vršenje i drugih upravnih stručnih poslova, utvrđenih Zakonom i drugim propisima, koji su joj dati u nadležnost.
  1. Odsjek za urbanističko planiranje i komunalne poslove - Šef Ekrem Abadžić

U Odsjeku za urbanističko planiranje i komunalne poslove obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno operativni, informaciono-dokumentacioni, računovodstveno-materijalne, administrativno-tehničke i operativno- tehnički poslovi kako slijedi:

  • Izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti za koje je osnovan,
  • Priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga Odsjeka koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
  • Izvršavanje i obezbjeđivanje izvršavanja Zakona, drugih propisa i općih akata u oblastima prostornog uređenja, građenja, korištenja i uređenja građevinskog zemljišta, komunalnih djelatnosti, oblasti cestovnog prometa javnih cesta, zaštite okoliša i obnove objekata,
  • Sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovana,
  • Inicira i učestvuje u izradi propisa iz oblasti za koje je osnovana,
  • Vršenje statističke obrade podataka o poslovima iz oblasti za koju je osnovana,
  • Analitičko praćenje stanja i kretanja iz oblasti za koju je osnovana,
  • Izrada propisa i drugih akata koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik, davanje mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa koja usvajaju nadležni organi Kantona i Federacije, iz oblasti za koju je osnovana,
  • Vršenje stručnih poslova u pripremi, donošenju i provođenju prostorno-planske dokumentacije (prostorni plan, urbanistički plan, regulacioni planovi, urbanistički projekti i planovi parcelacije),
  • Vrši upravno rješavanje u postupku izdavanja urbanističkih saglasnosti, odobrenja za građenje i upotrebnih dozvola,
  • Nadziranje i izvršavanje stručnih poslova iz oblasti korištenja i uređenja građevinskog zemljišta,
  • Obezbjeđenje uslova za organizirano obavljanje komunalnih djelatnosti po načelima održivog razvoja,
  • Upravljanje, održavanje, rekonstrukciju i izgradnju javnih cesta-lokalnih puteva i gradskih saobraćajnica u nadležnosti Općine,
  • Vrši koordinaciju i upravno-pravno rješavanje u oblasti komunalnih poslova i infrastrukture na području Općine, a posebno po pitanju puteva, održavanje čistoće i zelenih površina, raspolaganja i korištenja javnih površina, vodovoda, vodoopskrbnih objekata, prečišćavanja otpadnih voda i kanalizacije, toplifikacije, javne rasvjete, stambeni poslovi, upravljanje i održavanje zajedničkih dijelova zgrada, prostorni, urbanistički i regulacioni planovi, planovi i programi razvoja i održavanje infrastrukture u urbanoj zoni,
  • Pripremanje i izradu razvojnih projekata iz oblasti vodoprivrede, kanalizacije i uređaja za prečišćavanje voda i javnih cesta,
  • Praćenje i izvršavanje stručnih poslova iz stambene oblasti,
  • Praćenje i izvršavanje stručnih poslova iz oblasti komunalnih djelatnosti, individualne i zajedničke komunalne potrošnje,
  • Vršenje i praćenje izvršavanja stručnih poslova iz oblasti cestovnog prometa i javnih cesta koje su Zakonom preneseni u nadležnost Općine,
  • Pripremanje, izrada i praćenje izvršenja programa i planova iz oblasti uređenja građevinskogzemljišta, komunalnih djelatnosti, zajedničke komulane potrošnje, komunalne infrastrukture i saobraćaja,
  • Vršenje poslova iz oblasti vodoprivrede i vodosnabdijevanja,
  • Vršenje poslova iz oblasti zaštite okoliša iz nadležnosti Općine koji su mu date u nadležnost Zakonom i drugim propisima,
  • Pripremanje i vođenje postupaka zaključivanja ugovora o upravljanju i održavanju zajedničkih dijelova stambenog i stambeno poslovnih objekata između građana-suvlasnika ili izabranih predstavnika suvlasnika i certificiranog pravnog subjekta za ove poslove,
  • Organiziranje i vršenje čuvanja i arhiviranje svih relevantnih podataka o posebnim i zajedničkim dijelovima i uređajima zgrada, te o njihovim vlasnicima i suvlasnicima,
  • Predlaganje suvlasnicima programa modernizacije i rekonstrukcije zajedničkih dijelova i uređenja stambenih i stambeno-poslovnih zgrada,
  • Obavljanje koordinacije između suvlasnika ili izabranih predstavnika suvlasnika i lokalnih organa vlasti o svim stambenim poslovima od zajedničkog interesa,
  • Planiranje i organizacija stambene izgradnje u ime i za račun suvlasnika, preduzeća, ustanova i lokalnih vlasti na osnovu izraženih interesa,
  • Pripremanje i vođenje postupka dodjeljivanja na korištenje i nadzora korištenja stanova u vlasništvu Općine,
  • Obavljanje poslova i priprema dokumentacije potrebne za obnovu i sanaciju stambenog fonda kao i objekata u vlasništvu Općine,
  • Pripremanje godišnjih planova obnove i rekonstrukcije stambenog fonda koji se finansiraju sredstvima budžeta Općine,
  • Praćenje realizacije projekata obnove na području Općine koji se finansiraju sredstvima budžeta i donatora,
  • Poduzimanje Zakonom propisanih upravnih i drugih radnji u vezi sa predmetima nadzora, odnosno kontrole iz djelokruga Odsjeka,
  • Poduzimanje upravnih mjera i radnji određenih Zakonom i drugim propisima, a u skladu sa Kantonalnim i Federalnim propisima o utvrđivanju inspekcijskog nadzora na nivou Općine,
  • Vrši upravno rješavanje u postupku obračuna komunalnih naknada,
  • Vrši poslove iz oblasti lokalnog saobraćaja, redova vožnje i putne signalizacije,
  • Vođenje registra redova vožnje i provođenje procesa usklađivanja redova vožnje za linijski prevoz putnika,
  • Vodi kompletne evidencije iz oblasti katastra podzemnih instalacija,
  • Poslovi GIS-a u oblasti prostornog uređenja,
  1. Odsjek za geodetske i imovinsko-pravne poslove - Šef Ismet Butković

U Odsjeku za geodetske i imovinsko-pravne poslove obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno operativni, informaciono-dokumentacioni, adminstrativno-tehničke i operativno- tehnički poslovi kako slijedi:

  • Izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti uprave,
  • Priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga opće uprave koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
  • Sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovan,
  • Izvršavanje i obezbjeđivanje izvršenja Zakona, drugih propisa i općih akata u oblastima imovinsko-pravnih odnosa, geodetskih poslova i katastra nekretnina,
  • Izvršava i obezbjeđuje izvršavanje Zakona i drugih propisa iz oblasti eksproprijacije, uzurpacije, arondacije, preuzimanja i dodjele građevinskog zemljišta,
  • Vršenje određenih poslova u postupku privatizacije i restitucije nekretnina,
  • Priprema nacrte, prijedloge odluka i drugih akata u skladu sa zakonskim propisima za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika,
  • Vodi upravni postupak u oblasti za koju je osnovana,
  • Upravlja, vodi evidencije, vrši zaštitu i održavanje općinske imovine,
  • Vrši poslove održavanja premjera i katastra nekretnina, održava, obnavlja i čuva katastarske operate i planove,
  • Vrši poslove izdavanja uvjerenja i izvoda iz katastra nekretnina,
  • Vršenja poslova vještačenja i drugih poslova iz katastra nekretnina u postupcima rješavanja imovinsko-pravnih odnosa,
  • Rješavanje o pravima na nekretninama, u skladu sa Zakonom, vršenje povrata napuštenih nekretnina u vlasništvu građana, sve dok postoje nekretnine koje nisu vraćene, uključujući i stanove u etažnoj svojini,
  • Pitanja prava preče kupnje nekretnina i pitanja zakupa nepokretnosti u državnoj svojini,
  • Vršenje imovinsko-pravnih poslova u vezi sa nekretninama na kojima Općina ima pravo raspolaganja,
  • Vođenje evidencije nekretnina na kojima Općina ima pravo raspolaganja,
  • Prati, utvrđuje i provodi na katastarskim planovima nastale promjene na nekretninama i stara se o obilježavanju i obnavljanju geodetskih tačaka na nekretninama,
  • Vrši geodetsko-tehničke pripreme urbanističkog plana,
  • Rješava po zahtjevima stranaka i izdavanje izvoda iz katastarskog operata o posjedovno stanju, kopije katastarskog plana, uvjerenja i dr.,
  • Utvrđuje katastarski prihod,
  • Provodi promjene u katastarskom operatu i priprema podatke za automatsku obradu,
  • Vodi evidenciju i upis prava na nekretninama,
  • Pripremu zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
  • Vršenje i drugih upravnih i stručnih poslova, utvrđenih Zakonom i drugim propisima, koji su mu dati u nadležnost.

Pomoćnik Gradonačelnika
Enever Jukić
Telefon: 035/744-496
E-mail: enver.jukic@gradzivinice.ba

"U službi civilne zaštite obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, studijsko-analitički, stručno operativni i operativno tehnički poslovi u oblasti zaštite i spašavanja ljudi i materijalnih dobara i zaštite od požara, i to kako slijedi:

  • izvršava i obezbjeđuje izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata i provodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblasti zaštite i spašavanja ljudi i materijalnih dobara (u daljem tekstu:zaštita i spašavanje), kao i poslove zaštite od požara i vatrogastva iz nadležnosti općine;
  • izrađuje i predlaže nacrte odluka i drugih propisa iz oblasti zaštite i spašavanja, kao i zaštite od požara i vatrogastva i osigurava njihovo provođenje u skladu sa Zakonom;
  • vodi propisane službene evidencije iz svoje nadležnosti;
  • prati stanje priprema za zaštitu i spašavanje i predlaže mjere za unapređenje organiziranja i osposobljavanja civilne zaštite i zaštite od požara i vatrogastva;
  • organizira, priprema i provodi zaštitu i spašavanje na području općine;
  • izrađuje i predlaže Procjenu ugroženosti za područje općine;
  • izrađuje i predlaže programe i planove zaštite i spašavanja od prirodnih i drugih nesreća u općini i izrađuje godišnje i srednjoročne planove materijalnog opremanja struktura civilne zaštite i stara se o njihovoj realizaciji;
  • organizira, izvodi i realizira obuku građana na provođenju lične i uzajamne zaštite,
  • vrši popunu ljudstvom štabova civilne zaštite, službi zaštite i spašavanja i jedinica civilne zaštite i određuje povjerenike civilne zaštite i osigurava njihovo opremanje materijalno-tehničkim sredstvima, te organizira i prati realizaciju njihove obuke;
  • organizuje rad operativnog centra koji prikuplja, vrši obradu i distribuciju podataka za Općinskog načelnika, komandanta i načelnika Općinskog štaba civilne zaštite, Kantonalnu i Federalnu upravu civilne zaštite u obliku redovnih izvještaja, informacija ili dostavljanja podataka od značaja za zaštitu i spašavanje:
  • obavlja stručne i druge poslove za potrebe Općinskog štaba civilne zaštite, koji se odnose na zaštitu i spašavanje;
  • preduzima odgovarajuće mjere i aktivnosti na organizaciji i provođenju zaštite od požara i vatrogastva na području općine, u skladu sa zakonom, propisima kantona i općine;
  • obavlja stručne i druge poslove koji se odnose na organiziranje profesionalne vatrogasne jedinice općine i predlaže i poduzima mjere na osiguranju kadrovskih, materijalnih, tehničkih i drugih uslova potrebnih za efikasan rad i funkcioniranje te jedinice i u tim pitanjima ostvaruje saradnju sa kantonalnom upravom civilne zaštite;
  • definira i predlaže pitanja koja se odnose na razvoj zaštite od požara i vatrogastva u okviru programa razvoja zaštite i spašavanja od prirodnih i drugih nesreća općine u saradnji sa ostalim općinskim službama za upravu;
  • izrađuje plan zaštite od požara općine i osigurava njegovu realizaciju uz učešće općinskih službi za upravu;
  • planira i osigurava provođenje obuke i stručno osposobljavanje i usavršavanje pripadnika vatrogasne jedinice i drugih lica koja se bave poslovima vatrogastva;
  • pruža stručnu i drugu pomoć dobrovoljnim vatrogasnim društvima radi uspješnog obavljanja poslova zaštite od požara i vatrogastva iz njihove nadležnosti od značaja za vatrogastvo, a posebne aktivnosti provodi kod onih vatrogasnih društava u kojima je osnovana dobrovoljna vatrogasna jedinica radi osposobljavanja te jedinice za efikasno učešće u gašenju požara;
  • ostvaruje saradnju sa pravnim licima u kojima su osnovane vatrogasne jedinice radi osposobljavanja tih jedinica za efikasno gašenje požara i mogućeg učešća tih jedinica na gašenju požara van objekata i prostora pravnog lica na području općine;
  • ostvaruje saradnju sa službama civilne zaštite susjednih općina u pitanjima od zajedničkog interesa za zaštitu od požara i vatrogastvo;
  • vrši i druge poslove iz oblasti zaštite od požara i vatrogastva koji su Federalnim zakonom, kao i zakonom kantona i odlukama općinskog vijeća stavljeni u nadležnost općinske službe civilne zaštite;
  • izrađuje i predlaže nacrte odluka i drugih propisa iz oblasti zaštite i spašavanja, kao i zaštite od požara i vatrogastva i osigurava njihovo provođenje u skladu sa Zakonom“.

Mina Halilčević
Stručni savjetnik za upravljanje sistemom kvaliteta
Telefon: 035/743-305
E-mail: mina@gradzivinice.ba
U odsjeku za kontrolu kvaliteta obavljaju se sljedeći poslovi: upravno-nadzorni, studijsko-analitički, stručno-operativni, administrativno-tehnički, operativno-tehnički  i drugi poslovi utvrđeni članom 9. Odluke i to kako slijedi:

  • Planira sistem upravljanja i kontinuirano unapređenje kvaliteteta pruženih usluga,
  • Izrađuje informaciju i prezentaciju na temu poboljšanja kvaliteta pružanja usluga,
  • Osigurava uspostavljanje, održavanje i stalno poboljšanje performansi sistema upravljanja kvalitetom u skladu sa zakonoma međunarodnog standarda EN ISO 9001:2008,
  • Prati realizaciju svih općih akata donesenih od rukovodioca organa uprave i daje prijedlog za revidiranje istih,
  • Izvještava Općinskog načelnika o progresu i stepenu realizacije usvojenog plana,performansama sistema upravljanja kvalitetom u Općini, te potrebama za poboljšanjima u svim organizacionim jedinicama,
  • Zahtijeva, osigurava i određuje podatke potrebne za preispitivanje i poboljšanje uvodnog sistema upravljanja kvalitetom, a u skladu sa datim ovlaštenjima i odgovarajućom procedurom sistema,
  • Uspostavlja glavne liste dokumenata (Master-liste),
  • Priprema kontrolne procedure za utvrđivanje trenutnog statusa dokumenata i dostupnost važećih dokumenata,
  • Podnošenje godišnjeg izvještaja o ocjeni sistema kvaliteta,
  • Upravlja i nadzire stanje ljudskih resursa, prati stanje u toj oblasti u pogledu izvršavanja poslova i radnih zadataka od strane zaposlenika Općine,
  • Prati stanje i vrši procjenu potreba ljudskih potencijala,
  • Pripremu prijedloga za unapređenje procesa rada,
  • Učestvovanje u izradi prijedloga akata koji se odnose na organizaciju općinske uprave,
  • Koordinira u redovnom postupku ocjenjivanja zaposlenika,
  • Prati i ocjenjuje stanje, te organizira stručno usavršavanje zaposlenika u oblastima za koje ocijeni da je potrebno,
  • Obavlja i druge poslove iz nadležnosti Odsjeka i po nalogu Općinskog načelnika.

Džemo Salihović
Interni revizor
Telefon: 035/743-311
E-mail: dzemo@gradzivinice.ba

U odsjeku za internu reviziju obavljaju se sljedeći poslovi: upravno-nadzorni, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno-operativni, administrativno-tehnički, operativno-tehnički i drugi poslovi utvrđeni članom 9. Odluke i to kako slijedi:

  • Priprema Pravilnik o internoj reviziji i operativne upute,
  • Priprema Strateški plan interne revizije za period od tri godine,
  • Priprema Godišnji plan interne revizije na temelju procjene rizika i usvojenog Strateškog plana, te nakon njegovog odobravanja od Općinskog načelnika, osigurava njegovu implementaciju i nadzor nad njegovim izvršavanjem,
  • Organizira i provodi aktivnosti interne revizije,
  • Priprema Godišnji izvještaj o aktivnostima interne revizije,
  • Osigurava kvalitetu aktivnosti interne revizije u skladu sa pravilima izdatim od Centralne harmonizacijske jedinice,
  • Evidentira sve aktivnosti revizije i čuva dokumentaciju vezanu uz internu reviziju,
  • Sarađuje sa Uredom za reviziju institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine u razmjeni izvještaja, dokumentacije i mišljenja,
  • Obezbjeđuje primjenu svih zakonskih odredaba iz oblasti revizije u Općini Živinice,
  • Obavljanje drugih poslova i zadataka iz oblasti interne revizije.

Mevludin Dedić
Glavni inspektor
Telefon: 035/743-347
E-mail: inspekcija@gradzivinice.ba

U odsjeku za inspekcijske poslove obavljaju se sljedeći poslovi: upravnog rješavanja, upravno-nadzorni, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno-operativni,  administrativno-tehnički, operativno-tehnički i drugi poslovi utvrđeni članom 9. Odluke i to kako slijedi:

  • Izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih općih propisa u oblastima za koje je osnovana,
  • Sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovana,
  • Inicira i učestvuje u izradi propisa iz oblasti za koje je osnovana,
  • Uspostavlja i vrši inspekcijski nadzor nad izvršavanjem propisa iz vlastitih nadležnosti jedinice lokalne samouprave,
  • Određuje upravne mjere radi sprečavanja i otklanjanja nezakonitosti u izvršavanju tih propisa,
  • Obavlja poslove inspekcijskog nadzora i izriče upravne i druge mjere, i to posebno u oblastima: zaštite prirode, čovjekove okoline i zdravlja ljudi, komunalnih poslova, stambene i druge izgradnje i putne infrastrukture i objekata.
  • Vodi evidenciju o vršenju inspekcijskog nadzora Općinskih inspektora,
  • Vodi registar kazni izrečenih u postupku inspekcijskog pregleda, a potrebne podatke dostavlja Službi za budžet i finansije, te drugim tijelima i organima po potrebi, a u skladu sa zakonom,
  • Vodi evidenciju o službenim iskaznicama inspektora,
  • Donosi Program stručne obuke Općinskih inspektora
  • Obavlja ostale poslove iz djelokruga rada i nadležnosti utvrđenih zakonskim propisima,
  • Obavlja i druge poslove iz nadležnosti Odsjeka i po nalogu Općinskog načelnika.

Fahrudin Kuljaninović
Stručni savjetnik za poslove planiranja, organizovanja i sprovođenja javnih nabavki
Telefon: 035/743-325
E-mail: fahrudin@gradzivinice.ba

Monika Novaković
Stručni saradnik za javne nabavke
Telefon: 035/743-325
E-mail: monika@gradzivinice.ba

Sead Đulović
Stručni saradnik za javne nabavke
Telefon: 035/743-325
E-mail: sead@gradzivinice.ba

U odsjeku za javne nabavke obavljaju se sljedeći poslovi: studijsko-analitički, stručno-operativni, administrativno-tehnički, operativno-tehnički i drugi poslovi utvrđeni članom 9. Odluke i to kako slijedi:

  • Provođenje postupaka javnih nabavki (roba i usluga) u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama,
  • Izrađuje planove javne nabavke,
  • Izrađuje opšte uslove tenderske dokumentacije,
  • Zaprima ponude i dostavlja ih Komisiji za javne nabavke,
  • Izrađuje obavještenja o rezultatima nabavke,
  • Izrađuje prijedloge opštih akata iz nadležnosti Odsjeka,
  • Vrši izradu Ugovora o nabavci koje zaključuje Općinski načelnik,
  • Sačinjava Izvještaje o nabavnim postupcima,
  • Izrađuje mjesečna, kvartalne, polugodišnje i godišnje izvještaje o radu iz nadležnosti Odsjeka,
  • Obavlja i druge poslove iz nadležnosti Odsjeka i po nalogu Općinskog načelnika.

    Ul. Alije Izetbegović br.28, 75270 Živinice, BiH

  +387-35/743-301; 035/743-303

  info@opcinazivinice.ba

::: © Copyright 2003-2019 Grad Živinice - Powered by : iT SYSTEMS :::