Gradske službe
Suvad Butković
Telefon: 035/743-367
E-mail: suvad@gradzivinice.ba
Sekretar Gradskog organa uprave je državni službenik sa ovlaštenjima i odgovornostima utvrđenim Zakonom i drugim propisima.
Sekretar Gradskog organa uprave obavlja sljedeće poslove:
- vrši poslove od značaja za unutrašnju organizaciju i rad organa državne službe,
- koordinira i usmjerava rad svih osnovnih organizacionih jedinica,
- osigurava saradnju između općinskog organa uprave i drugih tijela državnih službi, preduzeća, institucija i organizacija,
- vrši stručne i druge poslove u izradi ugovora i drugih pojedinačnih općih akata po čijem zaključivanju ili donošenju učestvuje Grad Živinice, kao i praćenje realizacije istih,
- vrši izradu Programa rada i Izvještaja o radu Gradonačelnika,
- priprema prečišćene tekstove općih pravnih akata čiji je donosilac Grad Živinice,
- osigurava realizaciju poslova koji su utvrđeni programom rada Gradskog organa uprave,
- prisustvuje sjednicama Kolegija Gradonačelnika i Gradskog vijeća,
- prati realizaciju zaključaka kolegija Gradonačelnika i zaključaka Gradskog vijeća koji se odnose na obaveze Gradonačelnika,
- koordinira rad Gradskih službi i prima od Pomoćnika službi pripremljene materijale za Gradsko vijeće,
- kontroliše usklađenost pomenutih materijala sa propisima i odgovoran je za isto,
- radi i druge pravne poslove u oblasti nadležnosti Gradonačelnika,
- priprema materijale i učestvuje u izradi nacrta Gradskih propisa i drugih općih akata,
- proučava propise, stručno obrađuje određenu problematiku i o svemu redovno izvještava Gradonačelnika,
- priprema i daje Gradonačelniku podatke za sačinjavanje odgovarajućih informacija i izvještaja,
- upoznaje Gradonačelnika o stanju i problemima u vršenju planiranih poslova, te predlaže preduzimanje potrebnih mjera na rješavanju postojećih problema,
- predlaže poduzimanje potrebnih mjera i vrši najsloženije poslove iz svoje nadležnosti,
- prati zakonske propise iz nadležnosti organa uprave i daje prijedloge i mjere za njihovo unapređenje,
- strogo čuva sve službene tajne i dokumente i odgovara za njihovo pažljivo rukovanje,
- osigurava izvršenje poslova po naredbi Gradonačelnika,
- odgovoran je za zakonito, ažurno i blagovremeno obavljanje poslova i zadataka,
- obavlja i druge poslove po nalogu Gradonačelnika, u skladu sa zakonom, drugim propisima i općim aktima,
Sekretar organa državne službe za svoj rad odgovara Gradonačelniku.
Pomoćnik Gradonačelnika
Said Čerkezović
Telefon: 035/743-370
E-mail: said@gradzivinice.ba
Služba za opću upravu, društvene djelatnosti, boračko-invalidsku zaštitu i raseljene osobe vrši poslove upravnog rješavanja, normativno-pravne, studijsko-analitičke, stručno operativne, informaciono-dokumentacione, operativno- tehničke poslove, računovodsveno-materijalni i administrativno-tehničke utvrđene članom 5. Odluke o organizaciji i djelokrugu rada službi za upravu i stručnih službi Grada Živinice i to kako slijedi:
- Izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti uprave,
- Priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga opće uprave koje donosi Gradsko vijeće ili Gradonačelnik,
- Sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovana,
- Poslovi prijemne kancelarije i kancelarijskog poslovanja za potrebe svih općinskih službi za upravu koje obuhvata: prijem pošte, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte, zavođenje predmeta i akata u odgovarajuće knjige evidencije, združivanje akata, dostavljanje predmeta i akata u rad, rokovnik predmeta, otpremanje pošte i arhiviranje predmeta i akata,
- Poslovi ovjere potpisa, rukopisa i prepisa,
- Poslovi dati u nadležnost Centra za pružanje usluga građanima, organizacija rada i rukovođenje Centrom za pružanje usluga građanima (Šalter sala),
- Poslovi matičnog ureda koji obuhvataju: vođenje matičnih knjiga rođenih, vjenčanih i umrlih, upis promjena u matičnim knjigama, naknadni upis u matične knjige rođenih uz konstataciju činjenice državljanstva za lica koja su stekla državljanstvo BiH a u skladu sa Zakonom, a po osnovu pravomoćnog rješenja MUP-a TK-a, izdavanje izvoda iz matičnih knjiga i uvjerenja o podacima o činjenicama upisanim u matične knjige, izrada i dostava spiskova školskih obveznika za upis u osnovnu školu, izradu i dostavu odgovarajućih statističkih izvještaja, sastavljanje i dostavljanje ostavinskom sudu smrtovnica, upisa u matične knjige rođenih, činjenice oduzimanja odnosno vraćanja poslovne sposobnosti po osnovu pravomoćnog sudskog rješenja, provođenje postupka zaključenja braka, te postupka priznavanja očinstva pred matičarem, dostavljanje podataka o umrlim licima Gradskom Centru za registraciju birača,
- Izrada biračkih spiskova, poslove registracije i preregistracije birača, brisanje sa Centralnog biračkog spiska imena lica koja su sudskom odlukom lišena poslovne sposobnosti ili su odlukom nadležnog organa lišena državljanstva Bosne i Hercegovine te umrlih osoba,
- Poslovi upravnog rješavanja u prvom stepenu u upravnim stvarima iz djelokruga opće uprave te upravnim stvarima za koje nije nadležna niti jedna druga Gradska služba za upravu,
- Poslovi osnivanja, statusnih promjena registracije i vođenja registra mjesnih zajednica,
- Poslovi u nadležnosti Kancelarije za manjine i dijasporu, izrada općih i drugih akata, piprema i obrada analiza, izvještaja, informacija, programa i planova koje se odnose na pitanja manjina i dijasporu),
- Obezbjeđivanje uslova za rad i organizaciju rada mjesnih zajednica i njihovih organa i tijela, te izvršavanje odluka, zaključaka i drugih akata koje ti organi i tijela donose,
- Izrada općih i drugih akata, te piprema i obrada analiza, izvještaja, informacija, programa i planova za potrebe mjesnih zajednica odnosno njihovih organa i tijela,
- Vršenje drugih stručnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe mjesnih zajednica odnosno njihovih organa i tijela,
- Brine o održavanju infrastrukturnih objekata u mjesnim zajednicama, te o tome vodi službenu evidenciju,
- Pospješuje razvoj, planiranje i unapređenje infrastrukture u mjesnim zajednicama i investiranje u mjesne zajednice,
- Obavljanje personalnih poslova iz oblasti rada i radnih odnosa: izrada i ovjera ugovora o zapošljavanju, raskida ugovora, zaprimanje i evidentiranje personalnih dokumenata itd,
- Učestvuje u izradi prijedloga akata koji se odnose na organizaciju Gradske uprave,
- Poslovi izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja Zakona, drugih propisa i općih akata iz djelokruga društvenih djelatnosti,
- Predlaganje i provođenje utvrđene politike te stvaranje uslova za unapređenje i razvoj djelatnosti u oblasti brige o djeci, osnovnom i srednjem obrazovanju i odgoju, kulturi, sportu, javnom informisanju, zdravstvenoj, socijalnoj i dječijoj zaštiti,
- Statistička istraživanja, praćenje stanja u oblasti djelokruga rada, prikupljanje i stručna obrada podataka, izrada kompleksnih analiza, informacija, izvještaja i programa,
- Praćenje rada i nadzor nad radom javnih ustanova i javnih preduzeća iz djelokruga društvenih djelatnosti čiji je osnivač Grad,
- Finansijska potpora projekata i programa, udruženja, vjerskih zajednica i drugih nevladinih organizacija iz oblasti kulture, sporta, humanitarnih i sličnih djelatnosti od interesa i u skladu sa ciljevima Grada i praćenje relizacije tih projekata i programa, te namjenskog utroška tih sredstava,
- Upravno rješavanje u prvom stepenu iz djelokruga društvenih djelatnosti,
- Administrativna izvršenja rješenja Centra za socijalni rad i resornog Kantonalnog i Federalnog ministarstva, o kontaktiranju roditelja i djece,
- Obezbjeđenje komunikacije sa subjektima lokalne zajednice,
- Obezbjeđenje pristupa slobode javnim informacijama,
- Pružanje pravne pomoći građanima, davanjem stručnih pravnih objašnjenja i sastavljanje podnesaka iz djelokruga rada Gradske uprave,
- Upravljanje informacionim sistemom-mrežom i njenom opremom, testiranje, instaliranje i obezbjeđivanje održavanja softwara i hardwara,
- Organizovanje i obezbjeđivanje efikasne interne obuke za korištenje softwar-aplikacija i hardward konfiguracija i otklanjanje trenutnih softwarskih problema,
- Pregledanje i praćenje aktivnosti na arhiviranju elektronske dokumentacije u skladu sa centralnim sistemom arhiviranja,
- Investiciono i tekuće održavanje općinske zgrade, instalacija i motornih vozila (voznog parka Grada i Profesionalne vatrogasne jedinice Grada),
- Organizovanje i vršenje drugih poslova iz nadležnosti Službe, za potrebe svih Gradskih službi za upravu, Sektora i Gradskog vijeća (servisiranje računarske opreme, osiguranje imovine i objekata Grada, umnožavanje materijala, prevoz za službene potrebe, telekumunikacijsko opsluživanje, fizičko obezbjeđenje zgrade i prostorija, održavanje čistoće u radnim prostorijama),
- Sprovodi utvrđenu politiku, izvršava i obezbjeđuje izvršavanje Zakona, drugih općih akata u oblasti boračko-invalidske zaštite i raseljenih osoba,
- Poslovi upravog rješavanja u prvom stepenu iz oblasti raseljenih lica-prognanika i izbjeglica-povratnika (priznavanje statusa i prava iz statusa: smještaj, obrazovanje djece i omladine, zdravstvena zaštita, socijalna adaptacija i psihološka podrška, prehrana i nužne životne potrebe), te prestanak statusa,
- Vođenje službene baze podataka i službene evidencije o statusu i priznatim pravima iz statusa raseljenih lica-prognanika i izbjeglica-povratnika, te izdavanje uvjerenja,
- Izrada i podnošenje izvještaja i informacija nadležnim Kantonalnim i Federalnim organima,
- Saradnja i razmjena podataka sa odgovarajućim službama za upravu u Gradu, drugim općinama i gradovima na području Kantona i šire radi rješavanja pitanja od zajedničkog interesa,
- Obezbjeđenje efikasnog funkcioniranja naselja za kolektivni smještaj raseljenih osoba,
- Učestvuje u izradi i realizaciji projekata za provedbu Aneksa 7. Općeg okvirnog sporazuma u saradnji sa humanitarnim vladinim i nevladinim organizacijama,
- Vodi i rješava u prvostepenom upravnom postupku po pitanju povrata napuštenih nekretnina u vlasništvu građana,
- Priprema zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
- I drugi poslovi koji se Zakonom i drugim propisima stave u nadležnost Službe, kao i poslovi i radni zadaci koje Službi stavi u nadležnost Gradonačelnik.
- Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti
Šef Said Čerkezović
Telefon: 035/743-370
E-mail: said.cerkezovic@gradzivinice.ba
U Odsjeku za opću upravu i društvene djelatnosti obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno operativni, informaciono-dokumentacioni, operativno- tehnički i administrativno-tehnički poslovi kako slijedi:
- izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti uprave,
- priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga opće uprave koje donosi Gradsko vijeće ili Gradonačelnik,
- sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovan,
- poslovi prijemne kancelarije i kancelarijskog poslovanja za potrebe svih općinskih službi za upravu koje obuhvata: prijem pošte, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte, zavođenje predmeta i akata u odgovarajuće knjige evidencije, združivanje akata, dostavljanje predmeta i akata u rad, rokovnik predmeta, otpremanje pošte i arhiviranje predmeta i akata,
- poslovi ovjere potpisa, rukopisa i prepisa,
- poslovi dati u nadležnost Centra za pružanje usluga građanima, organizacija rada i rukovođenje Centrom za pružanje usluga građanima (Šalter sala),
- poslovi matičnog ureda koji obuhvataju: vođenje matičnih knjiga rođenih, vjenčanih i umrlih, upis promjena u matičnim knjigama, naknadni upis u matične knjige rođenih uz konstataciju činjenice državljanstva za lica koja su stekla državljanstvo BiH a u skladu sa zakonom, a po osnovu pravomoćnog rješenja MUP-a TK-a, izdavanje izvoda iz matičnih knjiga i uvjerenja o podacima o činjenicama upisanim u matične knjige, izrada i dostava spiskova školskih obveznika za upis u osnovnu školu, izradu i dostavu odgovarajućih statističkih izvještaja, sastavljanje i dostavljanje ostavinskom sudu smrtovnica, upisa u matične knjige rođenih, činjenice oduzimanja odnosno vraćanja poslovne sposobnosti po osnovu pravomoćnog sudskog rješenja, provođenje postupka zaključenja braka, te postupka priznavanja očinstva pred matičarem, dostavljanje podataka o umrlim licima Gradskom Centru za registraciju birača,
- izrada biračkih spiskova, poslove registracije i preregistracije birača, brisanje sa Centralnog biračkog spiska imena lica koja su sudskom odlukom lišena poslovne sposobnosti ili su odlukom nadležnog organa lišena državljanstva Bosne i Hercegovine te umrlih osoba,
- poslovi upravnog rješavanja u prvom stepenu u upravnim stvarima iz djelokruga opće uprave te upravnim stvarima za koje nije nadležna niti jedna druga Gradska služba za upravu,
- poslovi osnivanja, statusnih promjena registracije i vođenja registra mjesnih zajednica,
- poslovi u nadležnosti Kancelarije za manjine i dijasporu, izrada općih i drugih akata, priprema i obrada analiza, izvještaja, informacija, programa i planova koje se odnose na pitanja manjina i dijasporu),
- obezbjeđivanje uslova za rad i organizaciju rada mjesnih zajednica i njihovih organa i tijela, te izvršavanje odluka, zaključaka i drugih akata koje ti organi i tijela donose,
- izrada općih i drugih akata, te piprema i obrada analiza, izvještaja, informacija, programa i planova za potrebe mjesnih zajednica odnosno njihovih organa i tijela,
- vršenje drugih stručnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe mjesnih zajednica odnosno njihovih organa i tijela,
- brine o održavanju infrastrukturnih objekata u mjesnim zajednicama, te o tome vodi službenu evidenciju,
- pospješuje razvoj, planiranje i unapređenje infrastrukture u mjesnim zajednicama i investiranje u mjesne zajednice,
- obavljanje personalnih poslova iz oblasti rada i radnih odnosa: izrada i ovjera ugovora o zapošljavanju, raskida ugovora, zaprimanje i evidentiranje personalnih dokumenata itd,
- učestvuje u izradi prijedloga akata koji se odnose na organizaciju Gradske uprave,
- poslovi izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja Zakona, drugih propisa i općih akata iz djelokruga društvenih djelatnosti,
- predlaganje i provođenje utvrđene politike te stvaranje uslova za unapređenje i razvoj djelatnosti u oblasti brige o djeci, osnovnom i srednjem obrazovanju i odgoju, kulturi, sportu, javnom informisanju, zdravstvenoj, socijalnoj i dječijoj zaštiti,
- statistička istraživanja, praćenje stanja u oblasti djelokruga rada, prikupljanje i stručna obrada podataka, izrada kompleksnih analiza, informacija, izvještaja i programa,
- praćenje rada i nadzor nad radom javnih ustanova i javnih preduzeća iz djelokruga društvenih djelatnosti čiji je osnivač Grad,
- finansijska potpora projekata i programa, udruženja, vjerskih zajednica i drugih nevladinih organizacija iz oblasti kulture, sporta, humanitarnih i sličnih djelatnosti od interesa i u skladu sa ciljevima Grada i praćenje relizacije tih projekata i programa, te namjenskog utroška tih sredstava,
- upravno rješavanje u prvom stepenu iz djelokruga društvenih djelatnosti,
- administrativna izvršenja rješenja Centra za socijalni rad i resornog Kantonalnog i
Federalnog ministarstva, o kontaktiranju roditelja i djece,
- obezbjeđenje komunikacije sa subjektima lokalne zajednice,
- obezbjeđenje pristupa slobode javnim informacijama,
- pružanje pravne pomoći građanima, davanjem stručnih pravnih objašnjenja i sastavljanje podnesaka iz djelokruga rada Gradske uprave,
- upravljanje informacionim sistemom-mrežom i njenom opremom, testiranje, instaliranje i obezbjeđivanje održavanja softwara i hardwara,
- organizovanje i obezbjeđivanje efikasne interne obuke za korištenje softwar-aplikacija i hardward konfiguracija i otklanjanje trenutnih softwarskih problema,
- pregledanje i praćenje aktivnosti na arhiviranju elektronske dokumentacije u skladu sa centralnim sistemom arhiviranja,
- investiciono i tekuće održavanje općinske zgrade, instalacija i motornih vozila (voznog parka Grada i Profesionalne vatrogasne jedinice Grada),
- organizovanje i vršenje drugih poslova iz nadležnosti Službe, za potrebe svih općinskih službi za upravu, Sektora i Gradskog vijeća (servisiranje računarske opreme, osiguranje imovine i objekata Grada, umnožavanje materijala, prevoz za službene potrebe,
- telekumunikacijsko opsluživanje, fizičko obezbjeđenje zgrade i prostorija, održavanje čistoće u radnim prostorijama).
- Odsjek za boračko – invalidsku zaštitu i raseljene osobe
Šef Halid Hadžić -
Telefon: 035/743-345
E-mail: halid.hadzic@gradzivinice.ba
U Odsjeku za boračko – invalidsku zaštitu i raseljene osobe obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno operativni, informaciono-dokumentacioni, operativno – tehnički, računovodsveno-materijalni i administrativno-tehnički poslovi i to:
- izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti uprave,
- priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga opće uprave koje donosi Gradsko vijeće ili Gradonačelnik,
- sprovodi utvrđenu politiku, izvršava i obezbjeđuje izvršavanje Zakona, drugih općih akata u oblasti boračko-invalidske zaštite i raseljenih osoba,
- poslovi upravog rješavanja u prvom stepenu iz oblasti raseljenih lica-prognanika i izbjeglica-povratnika (priznavanje statusa i prava iz statusa: smještaj, obrazovanje djece i omladine, zdravstvena zaštita, socijalna adaptacija i psihološka podrška, prehrana i nužne
- životne potrebe), te prestanak statusa,
- vođenje službene baze podataka i službene evidencije o statusu i priznatim pravima iz
- statusa raseljenih lica-prognanika i izbjeglica-povratnika, te izdavanje uvjerenja,
- izrada i podnošenje izvještaja i informacija nadležnim Kantonalnim i Federalnim organima,
- saradnja i razmjena podataka sa odgovarajućim službama za upravu u Gradu,drugim općinama i gradovima na području Kantona i šire radi rješavanja pitanja od zajedničkog interesa,
- obezbjeđenje efikasnog funkcioniranja naselja za kolektivni smještaj raseljenih osoba,
- učestvuje u izradi i realizaciji projekata za provedbu Aneksa 7. Općeg okvirnog sporazuma u saradnji sa humanitarnim vladinim i nevladinim organizacijama,
- vodi i rješava u prvostepenom upravnom postupku po pitanju povrata napuštenih nekretnina u vlasništvu građana,
- priprema zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
- i drugi poslovi koji se Zakonom i drugim propisima stave u nadležnost Službe, kao i poslovi i radni zadaci koje Službi stavi u nadležnost Gradonačelnik.
Pomoćnik Gradonačelnika
Indira Džeko
Telefon: 035/743-344
E-mail: indira@gradzivinice.ba
Služba za lokalni ekonomski razvoj, finansije i trezor vrši poslove upravnog rješavanja, normativno pravne, studijsko analitičke, stručno operativne, informaciono-dokumentacione, operativno tehničke, računovodsveno-materijalne, administrativno-tehničke poslove utvrđene članom 6. Odluke o organizaciji i djelokrugu rada službi za upravu i stručnih službi Općine Živinice i to kako slijedi:
- izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti za koje je osnovana,
- priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga Službe koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
- sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovana,
- inicira i učestvuje u izradi propisa iz oblasti za koje je osnovana,
- internu i eksternu koordinaciju aktivnosti na pripremi, izradi i provođenju strateškog plana razvoja Općine i sektorskih startegija prema metodologiji EU (koordinacija Općinski razvojni tim/partnerske grupe),
- provođenje Općinske politike utvrđene Strategijom razvoja Općine i sektorskim strategijama te kreiranje i provođenje akcionih planova i programa rada u saradnji sa ostalim službama za upravu,
- praćenje implementacije (monitoring i evaluacija) i promocija Strategije razvoja Općine i razvojnih programa i projekata,
- izrada ekonomskih analiza iz oblasti privrede i integrisanog razvoja,
- pripremanje i izrada razvojnih projekata u oblasti poduzetništva, samostalnog privređivanja, poljoprivrede, stočarstva, vodoprivrede, šumarstva, turizma, ekologije, energetske efikasnosti i komunalnih djelatnosti,
- predlaganje i praćenje realizacije prioritetnih programa javnih investicija od interesa za Općinu,
- izrada ekonomskih analiza iz oblasti privrede i integriranog razvoja,
- vrši izradu, organiziranje, koordinaciju i realizaciju razvojnih i drugih poduzetničkih projekata, a posebno u oblastima malih i srednjih preduzeća, oblastima poljoprivrede i turizma,
- pripremanje i izrada aplikacija po standardnim procedurama za finansiranje projektnih prijedloga Općine prema međunarodnim i domaćim donatorima i investitorima kao i prema nadležnim organima viših nivoa vlasti,
- razvijanje saradnje sa međunarodnim i reginonalnim razvojnim agencijama i institucijama,
- izrađuje analitičke, informacione i druge materijale iz oblasti turizma i ugostiteljstva u okviru propisane metodologije (prati i istražuje promjene u oblasti turizma, analizira kretanje turističke potrošnje, prometa i efekata od turizma, kretanje cijena turističke ponude, te izrađuje potrebnu dokumentaciju o tim promjenama) radi na razvoju turizma, planiranju, izradi i implementaciji projekata za turizam i turističku propagandu,
- vršenje statističkih istraživanja u oblasti iz nadležnosti Službe i Općinskog organa uprave po Programu statističkih istraživanja od interesa za FBiH (obračun dodane vrijednosti poljoprivrede privatnog sektora, godišnji izvještaj o stočarstvu-individualni sektor, o zasijanim površinama, prinosima, mljekarstvu, distributivne trgovine i ugostiteljstvo, obrtu, turizmu i noćenju turista),
- praćenje privrednih kretanja, posebno u oblasti malog i srednjeg poduzetništva (MSP) i samostalnog privređivanja sa prijedlogom mjera za rješavanje pitanja u toj oblasti,
- praćenje privrednih kretanja i ostvarenje neposrednih kontakata sa poduzetnicima i predlaganje mjera za stvaranje povoljnog poslovnog ambijenta,
- predlaganje mjera za unapređenje partnerskih odnosa između javnog i privatnog sektora,
- izrada pojedinačnih upravnih akata, odobrenja za rad i utvrđivanje minimalno-tehničkih uslova i opremljenosti poslovnih prostora za obavljanje privrednih djelatnosti pravnih i fizičkih lica u skladu sa Zakonom,
- rješavanje u prvostepenom upravnom postupku i u drugim pitanjima iz nadležnosti službe,
- ovjeru poslovnih (trgovačkih) knjiga po važećim propisima,
- uspostavljanje, vođenje i ažuriranje propisanih evidencija i registara te izdavanje uvjerenja iz službenih evidencija iz djelokruga rada Službe,
- poduzimanje mjera iz nadležnosti Općine u vezi sa razvojem, poticajem, zaštitom i dodjelom poljoprivrednog zemljišta,
- vođenje registra poljoprivrednog zemljišta, registra poljoprivrednih gazdinstava i registra klijenata,
- praćenje ostvarenja biljne i animalne proizvodnje i uspostvaljanje kontinuiranog kontakta sa poljoprivrednim proizvođačima,
- obradu zahtjeva fizičkih i pravnih lica za ostvarivanje prava na novčane podrške iz oblasti primarne poljoprivredne proizvodnje, ruralnog razvoja i investicijskog ulaganja, te zahtjeva za poticanje razvoja male privrede,
- pripremanje propisa iz nadležnosti Službe koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik, davanje mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa i drugih akata koja usvajaju nadležni organi Kantona i Federacije,
- izradu stručnih mišljenja i uputa u skladu sa pravilima struke i materijalnim propisima na zahtjev građana, Službi, Općinskog načelnika, Općinskog vijeća, ustanova i institucija,
- saradnja sa inspekcijskim službama vezanim za djelokrug rada Službe a u skladu sa pozitivnim Zakonskim propisima,
- izrada mjesečnih i godišnjih planova i programa rada u okviru djelokruga rada Službe,
- izrada informacija, analiza, izvještaja i drugih stručnih i analitičkih materijala iz djelokruga rada Službe.
- učestvuje u izradi nacrta i prijedloga plana i rebalansa budžeta,
- priprema i provođenje javne rasprave o nacrtu Odluke o budžetu,
- izrada nacrta i prijedloga normativnih akata budžeta i izvršenje budžeta,
- izrađuje godišnje i periodične obračune budžeta u skladu sa Zakonom o budžetu, računovodstvenim standardima i računovodstvenim načelima,
- vrši i prati realizaciju priliva budžetskih sredstava,
- izrađuje izvještaj i potrebne informacije za budžetsku potrošnju,
- koordinira sa budžetskim korisnicima u dijelu izvršenja budžetskih sredstava,
- obrađuje izvještaje vezane za evidenciju prihoda budžeta,
- obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za općinske službe uprave (obračun i isplata plaća, vođenje potrebne evidencije, plaćanje sa žiro-računa, knjigovodstveno evidentiranje poslovnih promjena),
- obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za korisnike boračko-invalidske zaštite,
- obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za MZ-e,
- obavlja unutrašnju-internu kontrolu budžetskih korisnika,
- evidentira i prati realiziranje ugovora,
- prati naplatu potraživanja i preduzima mjere za naplatu,
- kontroliše finansijsko-računovodstvenu dokumentaciju,
- obavlja trezorsko poslovanje,
- prati dinamiku izvršenja budžeta i podnosi izvještaje Općinskom načelniku,
- pripremanje zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
- staranje o realizaciji i praćenje realizacije budžetskih sredstava odobrenih za poslove iz nadležnosti Službe, vršenje drugih poslova koji su Zakonom i drugim propisima stavljeni u nadležnost Službe, kao i poslova koje joj u zadatak stavi Općinski načelnik.
- Odsjek za lokalni ekonomski razvoj - Fahrudin Fehrić
U Odsjeku za lokalni ekonomski razvoj obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno operativni, informaciono-dokumentacioni, administrativno-tehnički i operativno- tehnički poslovi kako slijedi:
- izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti uprave,
- priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga opće uprave koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
- sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovan,
- priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga Odsjeka koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
- sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovana,
- inicira i učestvuje u izradi propisa iz oblasti za koje je osnovana,
- internu i eksternu koordinaciju aktivnosti na pripremi, izradi i provođenju strateškog plana razvoja Općine i sektorskih startegija prema metodologiji EU (koordinacija Općinski razvojni tim/partnerske grupe),
- provođenje Općinske politike utvrđene Strategijom razvoja Općine i sektorskim strategijama te kreiranje i provođenje akcionih planova i programa rada u saradnji sa ostalim službama za upravu,
- praćenje implementacije (monitoring i evaluacija) i promocija Strategije razvoja Općine i razvojnih programa i projekata,
- izrada ekonomskih analiza iz oblasti privrede i integrisanog razvoja,
- pripremanje i izrada razvojnih projekata u oblasti poduzetništva, samostalnog privređivanja, poljoprivrede, stočarstva, vodoprivrede, šumarstva, turizma, ekologije, energetske efikasnosti i komunalnih djelatnosti,
- predlaganje i praćenje realizacije prioritetnih programa javnih investicija od interesa za
Općinu,
- izrada ekonomskih analiza iz oblasti privrede i integriranog razvoja,
- vrši izradu, organiziranje, koordinaciju i realizaciju razvojnih i drugih poduzetničkih projekata, a posebno u oblastima malih i srednjih preduzeća, oblastima poljoprivrede i turizma,
- pripremanje i izrada aplikacija po standardnim procedurama za finansiranje projektnih prijedloga Općine prema međunarodnim i domaćim donatorima i investitorima kao i premam nadležnim organima viših nivoa vlasti,
- razvijanje saradnje sa međunarodnim i reginonalnim razvojnim agencijama i institucijama,
- izrađuje analitičke, informacione i druge materijale iz oblasti turizma i ugostiteljstva u okviru propisane metodologije (prati i istražuje promjene u oblasti turizma, analizira kretanje turističke potrošnje, prometa i efekata od turizma, kretanje cijena turističke ponude, te izrađuje potrebnu dokumentaciju o tim promjenama) radi na razvoju turizma, planiranju, izradi i implementaciji projekata za turizam i turističku propagandu,
- vršenje statističkih istraživanja u oblasti iz nadležnosti Odsjeka i Općinskog organa uprave po
- programu statističkih istraživanja od interesa za FBiH (obračun dodane vrijednostin poljoprivrede privatnog sektora, godišnji izvještaj o stočarstvu-individualni sektor, o zasijanim površinama, prinosima, mljekarstvu, distributivne trgovine i ugostiteljstvo, obrtu, turizmu i noćenju turista),
- praćenje privrednih kretanja, posebno u oblasti malog i srednjeg poduzetništva (MSP) i samostalnog privređivanja sa prijedlogom mjera za rješavanje pitanja u toj oblasti,
- praćenje privrednih kretanja i ostvarenje neposrednih kontakata sa poduzetnicima i predlaganje mjera za stvaranje povoljnog poslovnog ambijenta,
- predlaganje mjera za unapređenje partnerskih odnosa između javnog i privatnog sektora,
- izrada pojedinačnih upravnih akata, odobrenja za rad i utvrđivanje minimalno-tehničkih uslova i opremljenosti poslovnih prostora za obavljanje privrednih djelatnosti pravnih i fizičkih lica u skladu sa Zakonom,
- rješavanje u prvostepenom upravnom postupku i u drugim pitanjima iz nadležnosti Odsjeka,
- ovjeru poslovnih (trgovačkih) knjiga po važećim propisima,
- uspostavljanje, vođenje i ažuriranje propisanih evidencija i registara te izdavanje uvjerenja iz službenih evidencija iz djelokruga rada Odsjeka,
- poduzimanje mjera iz nadležnosti Općine u vezi sa razvojem, poticajem, zaštitom i dodjelom poljoprivrednog zemljišta,
- vođenje registra poljoprivrednog zemljišta, registra poljoprivrednih gazdinstava i registra klijenata,
- praćenje ostvarenja biljne i animalne proizvodnje i uspostvaljanje kontinuiranog kontakta sa poljoprivrednim proizvođačima,
- obradu zahtjeva fizičkih i pravnih lica za ostvarivanje prava na novčane podrške iz oblasti primarne poljoprivredne proizvodnje, ruralnog razvoja i investicijskog ulaganja, te zahtjeva za poticanje razvoja male privrede,
- pripremanje propisa iz nadležnosti Odsjeka koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik, davanje mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa i drugih akata koja usvajaju nadležni organi Kantona i Federacije,
- izradu stručnih mišljenja i uputa u skladu sa pravilima struke i materijalnim propisima na zahtjev građana, Općinskog načelnika, Općinskog vijeća, ustanova i institucija,
- saradnja sa inspekcijskim službama vezanim za djelokrug rada Odsjeka a u skladu sa pozitivnim Zakonskim propisima,
- izrada mjesečnih i godišnjih planova i programa rada u okviru djelokruga rada Odsjeka,
- izrada informacija, analiza, izvještaja i drugih stručnih i analitičkih materijala iz djelokrugam rada Odsjeka.
- Odsjek za budžet, finansije i trezor - Šef Derviša Karalić
U Odsjeku za budžet, finansije i trezor obavljaju se poslovi upravnog rješavanja , normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno operativni, informaciono-dokumentacioni, računovodstveno-materijalni, administrativno-tehnički i operativno-tehnički poslovi kako slijedi:
- izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti uprave,
- priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga opće uprave koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
- sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovan,
- učestvuje u izradi nacrta i prijedloga plana i rebalansa budžeta,
- priprema i provođenje javne rasprave o nacrtu Odluke o budžetu,
- izrada nacrta i prijedloga normativnih akata budžeta i izvršenje budžeta,
- izrađuje godišnje i periodične obračune budžeta u skladu sa Zakonom o budžetu, računovodstvenim standardima i računovodstvenim načelima,
- vrši i prati realizaciju priliva budžetskih sredstava,
- izrađuje izvještaj i potrebne informacije za budžetsku potrošnju,
- koordinira sa budžetskim korisnicima u dijelu izvršenja budžetskih sredstava,
- obrađuje izvještaje vezane za evidenciju prihoda budžeta,
- obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za općinske službe uprave (obračun i isplata plaća, vođenje potrebne evidencije, plaćanje sa žiro-računa, knjigovodstveno evidentiranje poslovnih promjena),
- obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za korisnike boračko-invalidske zaštite,
- obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za MZ-e,
- obavlja unutrašnju-internu kontrolu budžetskih korisnika,
- evidentira i prati realiziranje ugovora,
- prati naplatu potraživanja i preduzima mjere za naplatu,
- kontroliše finansijsko-računovodstvenu dokumentaciju,
- obavlja trezorsko poslovanje,
- prati dinamiku izvršenja budžeta i podnosi izvještaje Općinskom načelniku,
- pripremanje zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
- staranje o realizaciji i praćenje realizacije budžetskih sredstava odobrenih za poslove iz nadležnosti Odsjeka, vršenje drugih poslova koji su Zakonom i drugim propisima stavljeni u nadležnost Odsjeka.
Pomoćnik Gradonačelnika
Enes Glavinić
Telefon:035/743-320
E-mail: enes@gradzivinice.ba
Služba za urbanističko planiranje, komunalne, geodetske i imovinsko-pravne poslove vrši poslove upravnog rješavanja, normativno pravne, studijsko analitičke, stručno operativne, informaciono-dokumentacione, operativno tehničke i administrativno-tehničke poslove utvrđene članom 7. Odluke o organizaciji i djelokrugu rada službi za upravu i stručnih službi Općine Živinice i to kako slijedi:
- Izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti za koje je osnovana,
- Priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga Službe koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
- Izvršavanje i obezbjeđivanje izvršavanja Zakona, drugih propisa i općih akata u oblastima prostornog uređenja, građenja, korištenja i uređenja građevinskog zemljišta, komunalnih djelatnosti, oblasti cestovnog prometa javnih cesta, zaštite okoliša i obnove objekata,
- Sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovana,
- Inicira i učestvuje u izradi propisa iz oblasti za koje je osnovana,
- Vršenje statističke obrade podataka o poslovima iz oblasti za koju je osnovana,
- Analitičko praćenje stanja i kretanja iz oblasti za koju je osnovana,
- Izrada propisa i drugih akata koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik, davanje mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa koja usvajaju nadležni organi Kantona i Federacije, iz oblasti za koju je osnovana,
- Vršenje stručnih poslova u pripremi, donošenju i provođenju prostorno-planske dokumentacije (prostorni plan, urbanistički plan, regulacioni planovi, urbanistički projekti i planovi parcelacije),
- Vrši upravno rješavanje u postupku izdavanja urbanističkih saglasnosti, odobrenja za građenje i upotrebnih dozvola,
- Nadziranje i izvršavanje stručnih poslova iz oblasti korištenja i uređenja građevinskog zemljišta,
- Obezbjeđenje uslova za organizirano obavljanje komunalnih djelatnosti po načelima održivog razvoja,
- Upravljanje, održavanje, rekonstrukciju i izgradnju javnih cesta-lokalnih puteva i gradskih saobraćajnica u nadležnosti Općine,
- Vrši koordinaciju i upravno-pravno rješavanje u oblasti komunalnih poslova i infrastrukture na području Općine, a posebno po pitanju: puteva, održavanje čistoće i zelenih površina, raspolaganja i korištenja javnih površina, vodovoda, vodoopskrbnih objekata, prečišćavanja otpadnih voda i kanalizacije, toplifikacije, javne rasvjete, stambeni poslovi, upravljanje i održavanje zajedničkih dijelova zgrada, prostorni, urbanistički i regulacioni planovi, planovi i programi razvoja i održavanje infrastrukture u urbanoj zoni,
- Pripremanje i izradu razvojnih projekata iz oblasti vodoprivrede, kanalizacije i uređaja za prečišćavanje voda i javnih cesta,
- Praćenje i izvršavanje stručnih poslova iz stambene oblasti,
- Praćenje i izvršavanje stručnih poslova iz oblasti komunalnih djelatnosti, individualne i zajedničke komunalne potrošnje,
- Vršenje i praćenje izvršavanja stručnih poslova iz oblasti cestovnog prometa i javnih cesta koje su Zakonom preneseni u nadležnost Općine,
- Pripremanje, izrada i praćenje izvršenja programa i planova iz oblasti uređenja građevinskog zemljišta, komunalnih djelatnosti, zajedničke komulane potrošnje, komunalne infrastrukture i saobraćaja,
- Vršenje poslova iz oblasti vodoprivrede i vodosnabdijevanja,
- Vršenje poslova iz oblasti zaštite okoliša iz nadležnosti Općine koji su joj dati u nadležnost Zakonom i drugim propisima,
- Pripremanje i vođenje postupaka zaključivanja ugovora o upravljanju i održavanju zajedničkih dijelova stambenog i stambeno poslovnih objekata između građana-suvlasnika ili izabranih predstavnika suvlasnika i certificiranog pravnog subjekta za ove poslove,
- Organiziranje i vršenje čuvanja i arhiviranje svih relevantnih podataka o posebnim i zajedničkim dijelovima i uređajima zgrada, te o njihovim vlasnicima i suvlasnicima,
- Predlaganje suvlasnicima programa modernizacije i rekonstrukcije zajedničkih dijelova i uređenja stambenih i stambeno-poslovnih zgrada,
- Obavljanje koordinacije između suvlasnika ili izabranih predstavnika suvlasnika i lokalnih organa vlasti o svim stambenim poslovima od zajedničkog interesa,
- Planiranje i organizacija stambene izgradnje u ime i za račun suvlasnika, preduzeća, ustanova i lokalnih vlasti na osnovu izraženih interesa,
- Pripremanje i vođenje postupka dodjeljivanja na korištenje i nadzora korištenja stanova u vlasništvu Općine,
- Obavljanje poslova i priprema dokumentacije potrebne za obnovu i sanaciju stambenog fonda kao i objekata u vlasništvu Općine,
- Pripremanje godišnjih planova obnove i rekonstrukcije stambenog fonda koji se finansiraju sredstvima budžeta Općine,
- Praćenje realizacije projekata obnove na području Općine koji se finansiraju sredstvima budžeta i donatora,
- Poduzimanje Zakonom propisanih upravnih i drugih radnji u vezi sa predmetima nadzora, odnosno kontrole iz djelokruga Službe,
- Poduzimanje upravnih mjera i radnji određenih Zakonom i drugim propisima, a u skladu sa Kantonalnim i Federalnim propisima o utvrđivanju inspekcijskog nadzora na nivou Općine,
- Vrši upravno rješavanje u postupku obračuna komunalnih naknada,
- Vrši poslove iz oblasti lokalnog saobraćaja, redova vožnje i putne signalizacije,
- Vođenje registra redova vožnje i provođenje procesa usklađivanja redova vožnje za linijski prevoz putnika,
- Vodi kompletne evidencije iz oblasti katastra podzemnih instalacija,
- Poslovi GIS-a u oblasti prostornog uređenja,
- Upravlja, vodi evidencije, vrši zaštitu i održavanje općinske imovine,
- Izvršavanje i obezbjeđivanje izvršenja Zakona, drugih propisa i općih akata u oblastima imovinsko-pravnih odnosa, geodetskih poslova i katastra nekretnina,
- Izvršava i obezbjeđuje izvršavanje Zakona i drugih propisa iz oblasti eksproprijacije, uzurpacije, arondacije, preuzimanja i dodjele građevinskog zemljišta,
- Vršenje određenih poslova u postupku privatizacije i restitucije nekretnina,
- Priprema nacrte, prijedloge odluka i drugih akata u skladu sa zakonskim propisima za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika,
- Vodi upravni postupak u oblasti za koju je osnovana,
- Vrši poslove održavanja premjera i katastra nekretnina, održava, obnavlja i čuva katastarske operate i planove,
- Vrši poslove izdavanja uvjerenja i izvoda iz katastra nekretnina,
- Vršenja poslova vještačenja i drugih poslova iz katastra nekretnina u postupcima rješavanja imovinsko-pravnih odnosa,
- Rješavanje o pravima na nekretninama, u skladu sa Zakonom, vršenje povrata napuštenih nekretnina u vlasništvu građana, sve dok postoje nekretnine koje nisu vraćene, uključujući i stanove u etažnoj svojini,
- Pitanja prava preče kupnje nekretnina i pitanja zakupa nepokretnosti u državnoj svojini,
- Vršenje imovinsko-pravnih poslova u vezi sa nekretninama na kojima Općina ima pravo raspolaganja,
- Vođenje evidencije nekretnina na kojima Općina ima pravo raspolaganja,
- Prati, utvrđuje i provodi na katastarskim planovima nastale promjene na nekretninama i stara se o obilježavanju i obnavljanju geodetskih tačaka na nekretninama,
- Vrši geodetsko-tehničke pripreme urbanističkog plana,
- Rješava po zahtjevima stranaka i izdavanje izvoda iz katastarskog operata o posjedovnom stanju, kopije katastarskog plana, uvjerenja i dr.,
- Utvrđuje katastarski prihod,
- Provodi promjene u katastarskom operatu i priprema podatke za automatsku obradu,
- Vodi evidenciju i upis prava na nekretninama,
- Pripremu zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
- Vršenje i drugih upravnih stručnih poslova, utvrđenih Zakonom i drugim propisima, koji su joj dati u nadležnost.
- Odsjek za urbanističko planiranje i komunalne poslove - Šef Ekrem Abadžić
U Odsjeku za urbanističko planiranje i komunalne poslove obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno operativni, informaciono-dokumentacioni, računovodstveno-materijalne, administrativno-tehničke i operativno- tehnički poslovi kako slijedi:
- Izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti za koje je osnovan,
- Priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga Odsjeka koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
- Izvršavanje i obezbjeđivanje izvršavanja Zakona, drugih propisa i općih akata u oblastima prostornog uređenja, građenja, korištenja i uređenja građevinskog zemljišta, komunalnih djelatnosti, oblasti cestovnog prometa javnih cesta, zaštite okoliša i obnove objekata,
- Sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovana,
- Inicira i učestvuje u izradi propisa iz oblasti za koje je osnovana,
- Vršenje statističke obrade podataka o poslovima iz oblasti za koju je osnovana,
- Analitičko praćenje stanja i kretanja iz oblasti za koju je osnovana,
- Izrada propisa i drugih akata koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik, davanje mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa koja usvajaju nadležni organi Kantona i Federacije, iz oblasti za koju je osnovana,
- Vršenje stručnih poslova u pripremi, donošenju i provođenju prostorno-planske dokumentacije (prostorni plan, urbanistički plan, regulacioni planovi, urbanistički projekti i planovi parcelacije),
- Vrši upravno rješavanje u postupku izdavanja urbanističkih saglasnosti, odobrenja za građenje i upotrebnih dozvola,
- Nadziranje i izvršavanje stručnih poslova iz oblasti korištenja i uređenja građevinskog zemljišta,
- Obezbjeđenje uslova za organizirano obavljanje komunalnih djelatnosti po načelima održivog razvoja,
- Upravljanje, održavanje, rekonstrukciju i izgradnju javnih cesta-lokalnih puteva i gradskih saobraćajnica u nadležnosti Općine,
- Vrši koordinaciju i upravno-pravno rješavanje u oblasti komunalnih poslova i infrastrukture na području Općine, a posebno po pitanju puteva, održavanje čistoće i zelenih površina, raspolaganja i korištenja javnih površina, vodovoda, vodoopskrbnih objekata, prečišćavanja otpadnih voda i kanalizacije, toplifikacije, javne rasvjete, stambeni poslovi, upravljanje i održavanje zajedničkih dijelova zgrada, prostorni, urbanistički i regulacioni planovi, planovi i programi razvoja i održavanje infrastrukture u urbanoj zoni,
- Pripremanje i izradu razvojnih projekata iz oblasti vodoprivrede, kanalizacije i uređaja za prečišćavanje voda i javnih cesta,
- Praćenje i izvršavanje stručnih poslova iz stambene oblasti,
- Praćenje i izvršavanje stručnih poslova iz oblasti komunalnih djelatnosti, individualne i zajedničke komunalne potrošnje,
- Vršenje i praćenje izvršavanja stručnih poslova iz oblasti cestovnog prometa i javnih cesta koje su Zakonom preneseni u nadležnost Općine,
- Pripremanje, izrada i praćenje izvršenja programa i planova iz oblasti uređenja građevinskogzemljišta, komunalnih djelatnosti, zajedničke komulane potrošnje, komunalne infrastrukture i saobraćaja,
- Vršenje poslova iz oblasti vodoprivrede i vodosnabdijevanja,
- Vršenje poslova iz oblasti zaštite okoliša iz nadležnosti Općine koji su mu date u nadležnost Zakonom i drugim propisima,
- Pripremanje i vođenje postupaka zaključivanja ugovora o upravljanju i održavanju zajedničkih dijelova stambenog i stambeno poslovnih objekata između građana-suvlasnika ili izabranih predstavnika suvlasnika i certificiranog pravnog subjekta za ove poslove,
- Organiziranje i vršenje čuvanja i arhiviranje svih relevantnih podataka o posebnim i zajedničkim dijelovima i uređajima zgrada, te o njihovim vlasnicima i suvlasnicima,
- Predlaganje suvlasnicima programa modernizacije i rekonstrukcije zajedničkih dijelova i uređenja stambenih i stambeno-poslovnih zgrada,
- Obavljanje koordinacije između suvlasnika ili izabranih predstavnika suvlasnika i lokalnih organa vlasti o svim stambenim poslovima od zajedničkog interesa,
- Planiranje i organizacija stambene izgradnje u ime i za račun suvlasnika, preduzeća, ustanova i lokalnih vlasti na osnovu izraženih interesa,
- Pripremanje i vođenje postupka dodjeljivanja na korištenje i nadzora korištenja stanova u vlasništvu Općine,
- Obavljanje poslova i priprema dokumentacije potrebne za obnovu i sanaciju stambenog fonda kao i objekata u vlasništvu Općine,
- Pripremanje godišnjih planova obnove i rekonstrukcije stambenog fonda koji se finansiraju sredstvima budžeta Općine,
- Praćenje realizacije projekata obnove na području Općine koji se finansiraju sredstvima budžeta i donatora,
- Poduzimanje Zakonom propisanih upravnih i drugih radnji u vezi sa predmetima nadzora, odnosno kontrole iz djelokruga Odsjeka,
- Poduzimanje upravnih mjera i radnji određenih Zakonom i drugim propisima, a u skladu sa Kantonalnim i Federalnim propisima o utvrđivanju inspekcijskog nadzora na nivou Općine,
- Vrši upravno rješavanje u postupku obračuna komunalnih naknada,
- Vrši poslove iz oblasti lokalnog saobraćaja, redova vožnje i putne signalizacije,
- Vođenje registra redova vožnje i provođenje procesa usklađivanja redova vožnje za linijski prevoz putnika,
- Vodi kompletne evidencije iz oblasti katastra podzemnih instalacija,
- Poslovi GIS-a u oblasti prostornog uređenja,
- Odsjek za geodetske i imovinsko-pravne poslove - Šef Ismet Butković
U Odsjeku za geodetske i imovinsko-pravne poslove obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno operativni, informaciono-dokumentacioni, adminstrativno-tehničke i operativno- tehnički poslovi kako slijedi:
- Izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih propisa i općih akata iz oblasti uprave,
- Priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga opće uprave koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik,
- Sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovan,
- Izvršavanje i obezbjeđivanje izvršenja Zakona, drugih propisa i općih akata u oblastima imovinsko-pravnih odnosa, geodetskih poslova i katastra nekretnina,
- Izvršava i obezbjeđuje izvršavanje Zakona i drugih propisa iz oblasti eksproprijacije, uzurpacije, arondacije, preuzimanja i dodjele građevinskog zemljišta,
- Vršenje određenih poslova u postupku privatizacije i restitucije nekretnina,
- Priprema nacrte, prijedloge odluka i drugih akata u skladu sa zakonskim propisima za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika,
- Vodi upravni postupak u oblasti za koju je osnovana,
- Upravlja, vodi evidencije, vrši zaštitu i održavanje općinske imovine,
- Vrši poslove održavanja premjera i katastra nekretnina, održava, obnavlja i čuva katastarske operate i planove,
- Vrši poslove izdavanja uvjerenja i izvoda iz katastra nekretnina,
- Vršenja poslova vještačenja i drugih poslova iz katastra nekretnina u postupcima rješavanja imovinsko-pravnih odnosa,
- Rješavanje o pravima na nekretninama, u skladu sa Zakonom, vršenje povrata napuštenih nekretnina u vlasništvu građana, sve dok postoje nekretnine koje nisu vraćene, uključujući i stanove u etažnoj svojini,
- Pitanja prava preče kupnje nekretnina i pitanja zakupa nepokretnosti u državnoj svojini,
- Vršenje imovinsko-pravnih poslova u vezi sa nekretninama na kojima Općina ima pravo raspolaganja,
- Vođenje evidencije nekretnina na kojima Općina ima pravo raspolaganja,
- Prati, utvrđuje i provodi na katastarskim planovima nastale promjene na nekretninama i stara se o obilježavanju i obnavljanju geodetskih tačaka na nekretninama,
- Vrši geodetsko-tehničke pripreme urbanističkog plana,
- Rješava po zahtjevima stranaka i izdavanje izvoda iz katastarskog operata o posjedovno stanju, kopije katastarskog plana, uvjerenja i dr.,
- Utvrđuje katastarski prihod,
- Provodi promjene u katastarskom operatu i priprema podatke za automatsku obradu,
- Vodi evidenciju i upis prava na nekretninama,
- Pripremu zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
- Vršenje i drugih upravnih i stručnih poslova, utvrđenih Zakonom i drugim propisima, koji su mu dati u nadležnost.
Pomoćnik Gradonačelnika
Enever Jukić
Telefon: 035/744-496
E-mail: enver@gradzivinice.ba
"U službi civilne zaštite obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, studijsko-analitički, stručno operativni i operativno tehnički poslovi u oblasti zaštite i spašavanja ljudi i materijalnih dobara i zaštite od požara, i to kako slijedi:
- izvršava i obezbjeđuje izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata i provodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblasti zaštite i spašavanja ljudi i materijalnih dobara (u daljem tekstu:zaštita i spašavanje), kao i poslove zaštite od požara i vatrogastva iz nadležnosti općine;
- izrađuje i predlaže nacrte odluka i drugih propisa iz oblasti zaštite i spašavanja, kao i zaštite od požara i vatrogastva i osigurava njihovo provođenje u skladu sa Zakonom;
- vodi propisane službene evidencije iz svoje nadležnosti;
- prati stanje priprema za zaštitu i spašavanje i predlaže mjere za unapređenje organiziranja i osposobljavanja civilne zaštite i zaštite od požara i vatrogastva;
- organizira, priprema i provodi zaštitu i spašavanje na području općine;
- izrađuje i predlaže Procjenu ugroženosti za područje općine;
- izrađuje i predlaže programe i planove zaštite i spašavanja od prirodnih i drugih nesreća u općini i izrađuje godišnje i srednjoročne planove materijalnog opremanja struktura civilne zaštite i stara se o njihovoj realizaciji;
- organizira, izvodi i realizira obuku građana na provođenju lične i uzajamne zaštite,
- vrši popunu ljudstvom štabova civilne zaštite, službi zaštite i spašavanja i jedinica civilne zaštite i određuje povjerenike civilne zaštite i osigurava njihovo opremanje materijalno-tehničkim sredstvima, te organizira i prati realizaciju njihove obuke;
- organizuje rad operativnog centra koji prikuplja, vrši obradu i distribuciju podataka za Općinskog načelnika, komandanta i načelnika Općinskog štaba civilne zaštite, Kantonalnu i Federalnu upravu civilne zaštite u obliku redovnih izvještaja, informacija ili dostavljanja podataka od značaja za zaštitu i spašavanje:
- obavlja stručne i druge poslove za potrebe Općinskog štaba civilne zaštite, koji se odnose na zaštitu i spašavanje;
- preduzima odgovarajuće mjere i aktivnosti na organizaciji i provođenju zaštite od požara i vatrogastva na području općine, u skladu sa zakonom, propisima kantona i općine;
- obavlja stručne i druge poslove koji se odnose na organiziranje profesionalne vatrogasne jedinice općine i predlaže i poduzima mjere na osiguranju kadrovskih, materijalnih, tehničkih i drugih uslova potrebnih za efikasan rad i funkcioniranje te jedinice i u tim pitanjima ostvaruje saradnju sa kantonalnom upravom civilne zaštite;
- definira i predlaže pitanja koja se odnose na razvoj zaštite od požara i vatrogastva u okviru programa razvoja zaštite i spašavanja od prirodnih i drugih nesreća općine u saradnji sa ostalim općinskim službama za upravu;
- izrađuje plan zaštite od požara općine i osigurava njegovu realizaciju uz učešće općinskih službi za upravu;
- planira i osigurava provođenje obuke i stručno osposobljavanje i usavršavanje pripadnika vatrogasne jedinice i drugih lica koja se bave poslovima vatrogastva;
- pruža stručnu i drugu pomoć dobrovoljnim vatrogasnim društvima radi uspješnog obavljanja poslova zaštite od požara i vatrogastva iz njihove nadležnosti od značaja za vatrogastvo, a posebne aktivnosti provodi kod onih vatrogasnih društava u kojima je osnovana dobrovoljna vatrogasna jedinica radi osposobljavanja te jedinice za efikasno učešće u gašenju požara;
- ostvaruje saradnju sa pravnim licima u kojima su osnovane vatrogasne jedinice radi osposobljavanja tih jedinica za efikasno gašenje požara i mogućeg učešća tih jedinica na gašenju požara van objekata i prostora pravnog lica na području općine;
- ostvaruje saradnju sa službama civilne zaštite susjednih općina u pitanjima od zajedničkog interesa za zaštitu od požara i vatrogastvo;
- vrši i druge poslove iz oblasti zaštite od požara i vatrogastva koji su Federalnim zakonom, kao i zakonom kantona i odlukama općinskog vijeća stavljeni u nadležnost općinske službe civilne zaštite;
- izrađuje i predlaže nacrte odluka i drugih propisa iz oblasti zaštite i spašavanja, kao i zaštite od požara i vatrogastva i osigurava njihovo provođenje u skladu sa Zakonom“.
Mina Halilčević
Stručni savjetnik za upravljanje sistemom kvaliteta
Telefon: 035/743-305
E-mail: mina@gradzivinice.ba
U odsjeku za kontrolu kvaliteta obavljaju se sljedeći poslovi: upravno-nadzorni, studijsko-analitički, stručno-operativni, administrativno-tehnički, operativno-tehnički i drugi poslovi utvrđeni članom 9. Odluke i to kako slijedi:
- Planira sistem upravljanja i kontinuirano unapređenje kvaliteteta pruženih usluga,
- Izrađuje informaciju i prezentaciju na temu poboljšanja kvaliteta pružanja usluga,
- Osigurava uspostavljanje, održavanje i stalno poboljšanje performansi sistema upravljanja kvalitetom u skladu sa zakonoma međunarodnog standarda EN ISO 9001:2008,
- Prati realizaciju svih općih akata donesenih od rukovodioca organa uprave i daje prijedlog za revidiranje istih,
- Izvještava Općinskog načelnika o progresu i stepenu realizacije usvojenog plana,performansama sistema upravljanja kvalitetom u Općini, te potrebama za poboljšanjima u svim organizacionim jedinicama,
- Zahtijeva, osigurava i određuje podatke potrebne za preispitivanje i poboljšanje uvodnog sistema upravljanja kvalitetom, a u skladu sa datim ovlaštenjima i odgovarajućom procedurom sistema,
- Uspostavlja glavne liste dokumenata (Master-liste),
- Priprema kontrolne procedure za utvrđivanje trenutnog statusa dokumenata i dostupnost važećih dokumenata,
- Podnošenje godišnjeg izvještaja o ocjeni sistema kvaliteta,
- Upravlja i nadzire stanje ljudskih resursa, prati stanje u toj oblasti u pogledu izvršavanja poslova i radnih zadataka od strane zaposlenika Općine,
- Prati stanje i vrši procjenu potreba ljudskih potencijala,
- Pripremu prijedloga za unapređenje procesa rada,
- Učestvovanje u izradi prijedloga akata koji se odnose na organizaciju općinske uprave,
- Koordinira u redovnom postupku ocjenjivanja zaposlenika,
- Prati i ocjenjuje stanje, te organizira stručno usavršavanje zaposlenika u oblastima za koje ocijeni da je potrebno,
- Obavlja i druge poslove iz nadležnosti Odsjeka i po nalogu Općinskog načelnika.
Džemo Salihović
Interni revizor
Telefon: 035/743-311
E-mail: dzemo@gradzivinice.ba
U odsjeku za internu reviziju obavljaju se sljedeći poslovi: upravno-nadzorni, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno-operativni, administrativno-tehnički, operativno-tehnički i drugi poslovi utvrđeni članom 9. Odluke i to kako slijedi:
- Priprema Pravilnik o internoj reviziji i operativne upute,
- Priprema Strateški plan interne revizije za period od tri godine,
- Priprema Godišnji plan interne revizije na temelju procjene rizika i usvojenog Strateškog plana, te nakon njegovog odobravanja od Općinskog načelnika, osigurava njegovu implementaciju i nadzor nad njegovim izvršavanjem,
- Organizira i provodi aktivnosti interne revizije,
- Priprema Godišnji izvještaj o aktivnostima interne revizije,
- Osigurava kvalitetu aktivnosti interne revizije u skladu sa pravilima izdatim od Centralne harmonizacijske jedinice,
- Evidentira sve aktivnosti revizije i čuva dokumentaciju vezanu uz internu reviziju,
- Sarađuje sa Uredom za reviziju institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine u razmjeni izvještaja, dokumentacije i mišljenja,
- Obezbjeđuje primjenu svih zakonskih odredaba iz oblasti revizije u Općini Živinice,
- Obavljanje drugih poslova i zadataka iz oblasti interne revizije.
Mevludin Dedić
Glavni inspektor
Telefon: 035/743-347
E-mail: inspekcija@gradzivinice.ba
U odsjeku za inspekcijske poslove obavljaju se sljedeći poslovi: upravnog rješavanja, upravno-nadzorni, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno-operativni, administrativno-tehnički, operativno-tehnički i drugi poslovi utvrđeni članom 9. Odluke i to kako slijedi:
- Izvršava i osigurava izvršenje zakona i drugih općih propisa u oblastima za koje je osnovana,
- Sprovodi utvrđenu politiku i prati stanje u oblastima za koje je osnovana,
- Inicira i učestvuje u izradi propisa iz oblasti za koje je osnovana,
- Uspostavlja i vrši inspekcijski nadzor nad izvršavanjem propisa iz vlastitih nadležnosti jedinice lokalne samouprave,
- Određuje upravne mjere radi sprečavanja i otklanjanja nezakonitosti u izvršavanju tih propisa,
- Obavlja poslove inspekcijskog nadzora i izriče upravne i druge mjere, i to posebno u oblastima: zaštite prirode, čovjekove okoline i zdravlja ljudi, komunalnih poslova, stambene i druge izgradnje i putne infrastrukture i objekata.
- Vodi evidenciju o vršenju inspekcijskog nadzora Općinskih inspektora,
- Vodi registar kazni izrečenih u postupku inspekcijskog pregleda, a potrebne podatke dostavlja Službi za budžet i finansije, te drugim tijelima i organima po potrebi, a u skladu sa zakonom,
- Vodi evidenciju o službenim iskaznicama inspektora,
- Donosi Program stručne obuke Općinskih inspektora
- Obavlja ostale poslove iz djelokruga rada i nadležnosti utvrđenih zakonskim propisima,
- Obavlja i druge poslove iz nadležnosti Odsjeka i po nalogu Općinskog načelnika.
Fahrudin Kuljaninović
Stručni savjetnik za poslove planiranja, organizovanja i sprovođenja javnih nabavki
Telefon: 035/743-386
E-mail: fahrudin@gradzivinice.ba
Monika Novaković
Stručni saradnik za javne nabavke
Telefon: 035/743-325
E-mail: monika@gradzivinice.ba
Sead Đulović
Stručni saradnik za javne nabavke
Telefon: 035/743-325
E-mail: sead@gradzivinice.ba
U odsjeku za javne nabavke obavljaju se sljedeći poslovi: studijsko-analitički, stručno-operativni, administrativno-tehnički, operativno-tehnički i drugi poslovi utvrđeni članom 9. Odluke i to kako slijedi:
- Provođenje postupaka javnih nabavki (roba i usluga) u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama,
- Izrađuje planove javne nabavke,
- Izrađuje opšte uslove tenderske dokumentacije,
- Zaprima ponude i dostavlja ih Komisiji za javne nabavke,
- Izrađuje obavještenja o rezultatima nabavke,
- Izrađuje prijedloge opštih akata iz nadležnosti Odsjeka,
- Vrši izradu Ugovora o nabavci koje zaključuje Općinski načelnik,
- Sačinjava Izvještaje o nabavnim postupcima,
- Izrađuje mjesečna, kvartalne, polugodišnje i godišnje izvještaje o radu iz nadležnosti Odsjeka,
- Obavlja i druge poslove iz nadležnosti Odsjeka i po nalogu Općinskog načelnika.
Ul. Alije Izetbegović br.28, 75270 Živinice, BiH
+387-35/743-301; 035/743-303